Hotel Hollanda Montri Guesthouse

Kleine hotelsWeer vandaag31°21°
Hotel Hollanda Montri Guesthouse
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hollanda Montri Guesthouse voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Hollanda Montri Guesthouse in het Nederlands

Geweldig

Adrie en Maja
20-9-2015

Onvoorstelbaar goed verzorgd door Am en Luc en hun staf

Na een ernstig ongeval konden wij na ziekenhuisopname bij hen terecht om verder aan te sterken.

Zij hebben alles uit de kast gehaald om ons te helpen

Aanpassingen in de kamer en de toegang tot het terras.

Verder werden we volledig verzorgd

Een plek om naar terug te gaan

Leuke plek aan de rivier

markbroos
31-7-2013

Dit is een leuk guest house met heel redelijke prijzen. We hadden voor onze dochter een extra bed gehuurd, maar die was wel erg hard. Ze heeft bij ons in bed geslapen en dat was geen probleem, aangezien de bedden wel heel erg groot zijn. Het hotel ligt niet in het oude centrum. Wij liepen meestal heen (30 minuten) en namen een tuk tuk terug (120 bath) Ik had ergens gelezen dat het voor 80 bath mogelijk moet zijn, maar dat kun je vergeten. Maar ja, 120 bath is €3,00 euro. En dat is niet veel voor drie personen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Bjorn van beek
9-2-2013

Hier samen met een vriend terecht gekomen via internet. Uitgekozen vanwege de goede beoordelingen en het Nederlandse karakter van deze guesthouse. Werden vriendelijk ontvangen door Am en later ook door Luc. Aankomend op de kamer waren er gemengde gevoelens. Het interieur heeft zijn tijd gehad maar het allerbelangrijkste was dat het hygienisch schoon was. Ligging is te gek aan het water net buiten de stad. Klein ritje et de rode bus of op de fiets en je bent er zo!

"Geweldig "

G.W de Graaff
27-8-2011

Onze vakantie begint altijd in Chiang Mai . (Al 12 keer bij Am en Lucas) Volgend jaar weer met onze kids en vrienden . CM is voor ons the place to be

Je kan alle kanten met deze mensen op.Bediening is goed . Am is een zeer goeie kok en je eten komt elke dag vers van de markt

In de omgeving is veel te doen en kom je er niet uit dan helpen ze je graag op weg . We hebben veel van onze vrienden dit Guesthouse aan bevolen en iedereen kwam tevreden terug of gingen het jaar erop er zelfs weer heen.

kortom Een aanrader !!

gr Ge' Rachel Jill & Lynn

Super

Henk Moelee
10-5-2011

Dit gasthuis mag de naam gasthuis met hoofdletters schrijven, hier word alles gedaan om de gasten het naar de zin te maken.

De kamer is oud maar kraakhelder en het sanitair is prima. De ligging is fenomenaal, alles is kort bij. Het eten is FANTASTISCH.

1 minpuntje, een waterkoker op de kamer zou welkom zijn

de place to be in chang mai!

rene
24-1-2011

super mooi en goedkoop zwembad op korte afstand, alles kan en is mogelijk, am zoekt een oplossing! heerlijk eten, super gezellige sfeer, ontzettend leuke plek voor de kinderen(7,11,15). nederlandse tv! wij hebben hier 6 supergave dagen gehad, mooie tochten gemaakt geboekt door am, niet duur, zo geregeld, gezellig en zeer goede kwaliteit. echt allemaal super leuk, wij gaan in ieder geval ooit nog terug naar dit paradijsje!

Heelijke plek om te zijn.

joost
24-8-2010

Wij hebben voor onze huwelijksreis een rondreis door thailand gemaakt.

Na de jetlag te hebben weggewerkt in Bangkok zijn wij verder gereist naar Chiang Mai. Via een collega de tip gekregen hier te verblijven. Bij aankomst waren er nog kamers beschikbaar. En hebben wij voor 3 dagen geboekt. Na deze 3 dagen zijn wij nog een extra nacht gebleven. Puur omdat het heerlijk vertoeven is op het terras, en je met de gratis fietsen zo in Chang Mai stad bent.

Kortom AANRADER!!

Heerlijk genoten echt een Aanrader

margo vd blaak
8-7-2010

Hollanda Montri was ons aan bevolen door vrienden , en ik moet zeggen dat wij normaal in een hotel slapen , maar dit is toch echt veel gezelliger , het Personeel was vriendelijk , het eten was uitmuntend en zeker NIET te duur en zeer Ruime porties Am vertelde ons dat ze elke dag verse groenten haalt op de markt en dat is echt te proeven , verder zijn de tourtjes die ze aan bieden zeer goed verzorgd , en de kamers waren keurig schoon en alles was aan wezig wat je maar kon wensen .

Kortom , een prima keuze geweest en een goed prijs kwaliteit verhouding .

Goed Hotelletje met kanttekeningen

gezelschap op doorreis
19-2-2010

Hollanda Montri is een schoon en mooi gelegen guesthouse. De kamers zijn netjes, schoon en voorzien van tv(met bvn), airco en Fan en een schone badkamer. De lounge ruimte aan het water is gewoon geweldig te noemen. Ook het feit dat je op reis wat nederlandse snacks kan eten is ook super.Luc en Am zijn heel vriendelijk maar zijn het soms ook gewoon zat( zo lijkt het) Maar er zijn ook wat verbeteringen te noemen, namelijk: Het eten is eigenlijk net te duur( gemiddeld 5 euro voor eten tegenover 1 euro in de stad), geen animatie( er wordt niets georganiseerd en geen vertier als bijv. een pooltafel), geen gezamelijke keuken, geen koelkastje in de kamer en de computer, er is er maar 1, mag ook ge-update worden( er zit geen skype op en je kan geen usb gebruiken of fotos uploaden).

Het zijn kleine dingen, die ze zo kunnen aanpassen.

Voor 550 baht per kamer, wat een prima prijs is, is het een gezellig hostel( wel buiten stad gelegen) Maar Juut de tuk tuk rijder is super super vriendelijk!

zonde zonde

kim
14-2-2010

Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen door nederlanders die allerlei leuke tips hadden. Luc de eigenaar was de eerste dag vriendelijk maar ik geloof dat dat met de dag minder werd. Ik had niet het idee dat ze het werk dat ze deden ook leuk vonden gastvrijheid zit iig niet in het bloed. Maar om dat nog even te versterken hadden ze een meid in de bediening staan die nog onbeschofter was. Ik geloof niet deze mensen weten wat horeca is.

De kamers zijn goed, schoon en er is een zeer goed prijs kwaliteitsverhouding .

Tuk tuk meneer (leek op jet lee) was zeer vriendelijk de rest van de bediening was ook top!

Eten was van goede kwaliteit.

Maar je merkt toch wel dat gastvrijheid erg belangrijk is

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hollanda Montri Guesthouse in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hollanda Montri Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.