Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai ***

Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai ***

Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai
Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Liam's Suan Dok Mai voor je op een rij gezet:

109 reviews over Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai in het Nederlands

Super leuke accomodatie en zeer gastvrij onthaal.

Ruud en Maria, 16-1-2018

Alles was super goed geregeld en ze doen enorm hun best om er een onvergetelijk verblijf van te maken, wat ze in ons geval ook prima gelukt is.

Heerlijk ontspannen

Gezin uit Ermelo, 29-11-2017

Daphne en Ron zijn supervriendelijk en helpen je op weg in Chiang Mai. Zeker goede adviezen waar te zijn met jonge kinderen, destijds 4 en 2. Heel fijn ook om een GSM mee te krijgen met daarin tuktuk-drivers.

Dikke aanrader

Toon Digneffe , 30-7-2015

Dikke aanrader. Persoonlijk en gastvrij guesthouse !

fantastisch

nikki van loon, 12-6-2015

Super mooi guesthouse net iets buiten het centrum. Alles super goed voor elkaar. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Zeer aangenaam!

Maessen Mirjam, 23-4-2015

Wij hebben er 5 dagen gelogeerd in april 2015. Het is zeker een aanrader!

Zeer mooie guesthouse! Nette kamers, zeer mooie tuin met zwembad, gezellige bar, ...

Daphne is een uitstekende gastvrouw. Zij regelde onze uitstappen en gaf vele tips.

Je krijgt en gsm mee met alle nuttige telefoonnummers.

De spaghetti bolognaise smaakte na verschillende dagen rijst te eten.

Als we een hele dag op uitstap waren, was het telkens als thuiskomen. Nog zalig nagenieten in de tuin en het zwembad.

Het is rustig gelegen, maar met de tuk tuk ben je direct in de stad.

comfortabel & boeiend chiang mai

Yvon Peters, 28-1-2015

Liam's suan dok mai combineert een comfortabel rustig verblijf met alle pluspunten van Chiang mai onder handbereik. Er is zelfs een massage op je eigen kamer mogelijk! Ruime schone kamers en genoeg keuze op de kaart van het eigen restaurant. Het telefoontje dat je in bruikleen krijgt heeft de nummers van tuktuks er al instaan. Erg goede tips gekregen voor excursies, de kookcusus was top!

Een juweeltje........

Mick de Regt, 4-12-2014

Verborgen iets buiten Chiang Mai...ligt dit guesthouse.

Super....dat was ons verblijf hier.....Chiang Mai gemakkelijk te bereiken met de 'huis' Tuktuk.

Met de gekregen telefoon gewoon ook bereikbaar in Chiang Mai en binnen 10 minuten staat ze bij je...geen 'afdingen' of te hoge prijs hiervoor ...nee, gewoon een vast tarief.

Ga we hier de volgende keer weer heen????......jazeker !!!!!

Echt Daphne en Ron zorgen ervoor dat liam's echt jou thuis is in Thailand.

Maar niet doorvertellen hoor anders heb ik volgend jaar geen kamer meer en zit het te vroeg vol...ha,ha,ha.....

Geweldige ervaring

Janey, 12-11-2014

Na 2 dagen bangkok was het heerlijk om in dit guesthouse te verblijven.

De kamers zijn mooi en ruim.

Het eten was heerlijk bereid, het ontbijt was ook prima.

Bij aankomst krijg je een mobiele telefoon waar nummers in staan van taxi's en van de tuktuk, dit is erg handig aangezien het guesthouse buiten de stad ligt.

De gastvrijheid was super. Het zijn hele vriendelijke mensen die je met alles willen helpen. Ze regelen ook excursies en geven goeie tips. Zo hebben wij dankzij Daphne een hele mooie avond gehad waar honderden wensballonnen opgelaten werden, zonder haar hadden wij dit niet gezien.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad en ik raad het zeker aan!

Fantastische plek!

Gert Geeraert, 11-11-2014

Guesthouse Liam's Suan Dok Mai is een zeer aangename verblijfplaats in Chang Mai. De kamers zijn er erg proper. Het ligt eventjes buiten de stad maar dat weet je op voorhand als je boekt en kies je dus zelf voor. Het voordeel is dat het er rustig is en ideaal voor kindjes. Vanuit je kamer heb je babyfoon bereik tot aan de bar! Er is zelfs een buggy voorzien voor gezinnen met kleine kindjes! Wij hebben er een mooie tijd beleefd en de gastvrouw is héél vriendelijk. Als we nog eens Thailand bezoeken keren we naar Liam's zeker terug. Ook de prijs/kwaliteitverhouding is dik oké. Kortom een echte aanrader!

Een heerlijk plek om te zijn!

Lonneke, Arjen, Rosa en Robin Boerhorst, 26-10-2014

Na een lange reis met de nachttrein staat de red-Taxi klaar om ons op te halen. Het is altijd weer spannend waar je terecht komt. Vriendelijk onthaal, kamers, en uitleg was echt prima en duidelijk. De telefoon met belangrijke nummers voor taxi, tuk tuk of politie vonden wij echt een service. Het eten, ontbijt was lekker!! Voor iedereen wat van frikandel speciaal tot lekker Thais eten! Daphne is een super goede gastvrouw, hulpvaardig en denkt graag mee. De kamers waren schoon en netjes. De ligging is iets uit de stad maar met een tuk of taxi ben je er zo, kost weinig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai scoort een 9.3 uit 10 op basis van 114 reviews.