Tijdelijk €25 aanbetaling

Guesthouse Liam's Suan Dok Mai

We hebben de beste aanbieders voor Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 111 reviews

• 10koen de graeve18-04-2019

fantastisch

we hebben bijzonder genoten : mooie kamer , gastvrij personeel , lekker ontvijt

• 10Ruud en Maria16-01-2018

Super leuke accomodatie en zeer gastvrij onthaal.

Alles was super goed geregeld en ze doen enorm hun best om er een onvergetelijk verblijf van te maken, wat ze in ons geval ook prima gelukt is.

• 9Gezin uit Ermelo29-11-2017

Heerlijk ontspannen

Daphne en Ron zijn supervriendelijk en helpen je op weg in Chiang Mai. Zeker goede adviezen waar te zijn met jonge kinderen, destijds 4 en 2. Heel fijn ook om een GSM mee te krijgen met daarin tuktuk-drivers.

• 10Toon Digneffe 30-07-2015

Dikke aanrader

Dikke aanrader. Persoonlijk en gastvrij guesthouse !

• 9nikki van loon12-06-2015

fantastisch

Super mooi guesthouse net iets buiten het centrum. Alles super goed voor elkaar. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

• 10Maessen Mirjam23-04-2015

Zeer aangenaam!

Wij hebben er 5 dagen gelogeerd in april 2015. Het is zeker een aanrader! Zeer mooie guesthouse! Nette kamers, zeer mooie tuin met zwembad, gezellige bar, ... Daphne is een uitstekende gastvrouw. Zij regelde onze uitstappen en gaf vele tips. Je krijgt en gsm mee met alle nuttige telefoonnummers. De spaghetti bolognaise smaakte na verschillende dagen rijst te eten. Als we een hele dag op uitstap waren, was het telkens als thuiskomen. Nog zalig nagenieten in de tuin en het zwembad. Het is rustig gelegen, maar met de tuk tuk ben je direct in de stad.

• 10Yvon Peters28-01-2015

comfortabel & boeiend chiang mai

Liam's suan dok mai combineert een comfortabel rustig verblijf met alle pluspunten van Chiang mai onder handbereik. Er is zelfs een massage op je eigen kamer mogelijk! Ruime schone kamers en genoeg keuze op de kaart van het eigen restaurant. Het telefoontje dat je in bruikleen krijgt heeft de nummers van tuktuks er al instaan. Erg goede tips gekregen voor excursies, de kookcusus was top!

• 9Mick de Regt04-12-2014

Een juweeltje........

Verborgen iets buiten Chiang Mai...ligt dit guesthouse. Super....dat was ons verblijf hier.....Chiang Mai gemakkelijk te bereiken met de 'huis' Tuktuk. Met de gekregen telefoon gewoon ook bereikbaar in Chiang Mai en binnen 10 minuten staat ze bij je...geen 'afdingen' of te hoge prijs hiervoor ...nee, gewoon een vast tarief. Ga we hier de volgende keer weer heen????......jazeker !!!!! Echt Daphne en Ron zorgen ervoor dat liam's echt jou thuis is in Thailand. Maar niet doorvertellen hoor anders heb ik volgend jaar geen kamer meer en zit het te vroeg vol...ha,ha,ha.....

• 8Janey12-11-2014

Geweldige ervaring

Na 2 dagen bangkok was het heerlijk om in dit guesthouse te verblijven. De kamers zijn mooi en ruim. Het eten was heerlijk bereid, het ontbijt was ook prima. Bij aankomst krijg je een mobiele telefoon waar nummers in staan van taxi's en van de tuktuk, dit is erg handig aangezien het guesthouse buiten de stad ligt. De gastvrijheid was super. Het zijn hele vriendelijke mensen die je met alles willen helpen. Ze regelen ook excursies en geven goeie tips. Zo hebben wij dankzij Daphne een hele mooie avond gehad waar honderden wensballonnen opgelaten werden, zonder haar hadden wij dit niet gezien. Wij hebben hier een heerlijke week gehad en ik raad het zeker aan!

• 9Gert Geeraert11-11-2014

Fantastische plek!

Guesthouse Liam's Suan Dok Mai is een zeer aangename verblijfplaats in Chang Mai. De kamers zijn er erg proper. Het ligt eventjes buiten de stad maar dat weet je op voorhand als je boekt en kies je dus zelf voor. Het voordeel is dat het er rustig is en ideaal voor kindjes. Vanuit je kamer heb je babyfoon bereik tot aan de bar! Er is zelfs een buggy voorzien voor gezinnen met kleine kindjes! Wij hebben er een mooie tijd beleefd en de gastvrouw is héél vriendelijk. Als we nog eens Thailand bezoeken keren we naar Liam's zeker terug. Ook de prijs/kwaliteitverhouding is dik oké. Kortom een echte aanrader!

Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    87/45 Moo 7 Tambon Faham, 50000