8,3

3 reviews over Pension Green Tulip House in het Nederlands

In totaal hebben we hier 4 nachten geslapen. Het guesthouse is in 1 woord geweldig. De kamers zijn erg schoon en netjes, het personeel is super lief en betrokken. Excursies ook hier te regelen. Aan te raden is de excursie flight of the gibbon. De ligging is goed, binnen de oude stadsmuren. Ook kan je hier prima avondeten tegen een goeie prijs. Het ontbijt is tevens ook goed (niet heel erg uitgebreid).

Klein hotel in het centrum van de stad, niet ver van de belangrijkste wats. Schone kamers, met vriendelijk personeel. Gezellige sfeer. Wij hadden een kamer met eigen douche/wc + airco voor 850bath.

Wij hebben in juni in dit hostel gelogeerd

Tristan en Femke, 8-7-2007

Wij hebben in juni in dit hostel gelogeerd. In totaal zijn we hier 3 dagen geweest. We betaalden voor een kamer met eigen douche, balcon en airco 650 bath. Het hostel ligt iets buiten het centrum, maar met een taxi of tuk tuk kun je hier goedkoop en snel komen. Daarentegen ligt het hostel op loopafstand van een aantal bezienswaardige tempels. Over het hostel kunnen we kort zijn: in 1 woord geweldig. Hele goede sfeer, Schone, mooie ruime kamers. Een heerlijk restaurant waar je voor weinig geld bijzonder lekker kunt eten. De behulpzaamheid van het personeel is bewonderingswaardig. We kunnen dit hostel van harte aanbevelen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Green Tulip House in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Green Tulip House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Green Tulip House scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.