Hotel Banthai Village

Kleine hotelsWeer vandaag35°24°
Hotel Banthai Village
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Banthai Village voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Banthai Village in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtig hotel

Lonneke Brooijmans
17-10-2014

Banthai Village is een prachtig hotel bestaande uit twee gebouwen gescheiden door een pad. Alles is van hout en de kamers zijn prachtig. Aangrenzende kamers ivm kinderen zijn super handig. Personeel vriendelijk en ontbijt heerlijk. De sfeer is hier erg goed. De ligging is perfect, je kunt overal komen.

Prachtig stadshotel!

Silvia Janssens
1-12-2011

Hotel perfect gelegen op wandelafstand van het centrum en de nightbazaar. Leuk zwembadje en fantastische service. Enige minpunt: de kamer is niet zo handig ingericht, maar wel mooi!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Banthai Village in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Banthai Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.