Bed and Breakfast Baan Janthai

Bed and Breakfast Baan Janthai

2 reviews over Bed and Breakfast Baan Janthai in het Nederlands

Schitterend gelegen

Annie Van Vlaenderen, 5-11-2012

Wij verbleven er enkele dagen in een huisje met airco, mooi ingericht en zeer proper. Prachtig uitzicht over de rijstvelden en de bergen in de verte vanaf het terras.Zeer rustig gelegen.

Het ontbijt en avondmaal klaargemaakt door Aoe is afwisselend en smaakvol. Jan is steeds bereid om te helpen met alle problemen.

Heerlijk ontspannen, fijne uitvalsbasis

M. v.d. Borne, 7-2-2010

We hebben een heerlijke tijd gehad In Baan Janthai. We verbleven er in de zomer van 2009. Gelukkig was ons guesthouse voorzien van airco en een frisse douche.

Jan (nederlander, spreekt nederlands, engels en een beetje thais) en zijn vrouw Aoe (engels en thais) staan voor je klaar en kunnen je voorzien van informatie over interessante bezienswaardigheden in de omgeving. Wij hebben ook een meerdaagse tocht naar het Noorden, Laos, gedaan. Doordat ze zo goed bekend zijn met Thailand krijg je ook veel informatie over allerlei thaise gebruiken en gewoontes. Heel leuk!

Omdat onze kinderen van 12, 15 en 16 mee waren hebben we ook veel dingen gedaan en gezien die voor hen interessant waren. Zoals "flight of the gibbon" een traject door de jungle aan een soort kabelbaan. Bungeejumpen!!! en natuurlijk olifant-rijden. Hilarisch, mede door de leuke lokale begeleiders. Je guesthouse staat midden tussen de rijstvelden. In ong. 25 min. ben je in Chang Mai en daar is altijd wat te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Baan Janthai in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Baan Janthai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Baan Janthai scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.