Pension Awana Sleep & Swim

26 reviews over Pension Awana Sleep & Swim in het Nederlands

Wij zijn hier een dikke week (30/10-7/11) geweest en niets

Suzanne Groote- van den Akker
13-11-2006

Wij zijn hier een dikke week (30/10-7/11) geweest en niets dan lof over Jan en Moy en hun personeel!

De bedden zijn uitstekend en zo ook het eten. Kortom een heerlijk guesthouse! Hopelijk mogen we hier nog een keer verblijven!

Prima guesthouse met veel faciliteiten

Familie Welling
2-11-2006

Prima guesthouse met veel faciliteiten. Een fijn zwembad waar je na een warme dag heerlijk kan afkoelen en aansluitend in het restaurant genieten van een voortreffelijke maaltijd. Verder ruime kamers met douche en altijd warm water. Het is allemaal erg verzorgt en schoon. Makkelijk is ook de "laundry service" en de mogelijkheid om te internetten. En niet te vergeten een traditionele Thaise Massage.

Ook voor trips en uitgebreide tours kan je terecht bij Awanahouse. Ze regelen werkelijk alles wat je maar wilt. Wij zijn hier een week geweest en het was geweldig. Wanneer we weer naar Chiang Mai gaan dan kiezen we zeker weer voor Awana House.

Jan van Delft & Moy Inpan ze zijn erg behulpzaam, erg heel

swie en ard Rotterdam
29-10-2006

Jan van Delft & Moy Inpan ze zijn erg behulpzaam, erg gezellig, spontaan verder heel flexibel.Huis is schoon Ze zijn niet opdringerig.Als je een trip via jan regelt vraag even of hij een chauffeur kan bestellen die ook kan lezen en anders blijf je alleen maar heen en weer rijden. We hebben een hoop lol en ik heb samen met een andere gast samen voor hun gekookt. verder zijn ze per telefoon te bereiken even goed naar dat bandje luisteren en als je de nul indrukt dan krijg je een van hun en anders kan je meteen naar een kamernr bellen dus onwijs handig.

schone kamers goede ligging in oude centrum en mensen

lobbes h
13-10-2006

schone kamers goede ligging in oude centrum en vriendelijke mensen

Zeer net guesthouse, met schone kamers

Rudie&Sandra
20-9-2006

Zeer net guesthouse, met schone kamers.

De eigenaar is Nederlands dat is makkelijk, verder is er aan het guesthouse niets Nederlands dus dat is oké. Wij zijn hier 2 nachten verbleven. De locatie is prima, in een rustige straat 2 min. van de gate in Chiang Mai af. Zeker een aanrader!

Prima Guesthouse,erg gezellig, schoon

Henny
28-3-2006

Prima Guesthouse,erg gezellig, schoon.

Gewoon goed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Awana Sleep & Swim in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Awana Sleep & Swim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.