Pension Awana Sleep & Swim

Pension
Pension Awana Sleep & Swim
8,5

26 reviews over Pension Awana Sleep & Swim in het Nederlands

Fijn guesthouse met ruime en schone kamers en met een prima badkamer. Een gezellig zwembad wat door de kinderen (10 en 11 jaar) veelvuldig gebruikt is.

Prima eten en ook de overige verzorging was perfect.

Wij komen zeker terug.

Leuke guesthouse in het centrum van Chang Mai. Personeel is zeer vriendelijk en de Nederlandse eigenaar (Ron) kan je helpen met al je vragen. Een aanrader is om (via het hotel) een hele dag een taxi te huren die je brengt waar je heen wilt (kost ongeveer 500 baht). Ook een massage geregeld via het hotel, heel lekker en zeer betaalbaar (200 baht voor een uur). Op zondag is er een markt net de straat uit, superleuk!

Een zeer nette/schone accomodatie

Familie Maas
16-8-2007

Een zeer nette/schone accomodatie.Het zwembad is niet groot maar wel erg lekker na een dagtrip.Onze kinderen(13,11,6 en 4) waren erg blij met het zwembad. De mensen zijn daar echt super aardig vooral voor de kinderen.Je kan er alles regelen taxi, tours ect. Je was krijg je schoon en gestreken terug! Het eten is er goed en niet duur.Het ligt zeer centraal. Wij zijn hier een kleine week geweest en als we ooit weer in Chang Mai zijn komen wij hier zeker terug!!!!

mooi guesthouse , mooie ruime kamers en het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam , het dakterras hangt inderdaad vol met was , maar voor sávonds nog lekker een biertje te drinken met vrienden is dit een prachtige stek. door omstandigheden duurde het ontbijt eerg lang , hebben daarom besloten dat elders te nuttigen . voor de rest niks dan lof , groet fam kleuskens

Wij zijn eind julie een paar dagen in het Awana geweest en het is een super fijn guesthouse.

Simpel maar zeer schone kamers, fijne bedden en op loopafstand van de stad.

Een aanrader en zeker voor die prijs!

750 BTh!

Wij waren juli 2007 8 dagen in Chiang Mai en tussen onze tours verbleven we in dit gezellige guesthouse. Veel luxe hotels bezocht, maar prima ervaring met Awana. Aardige mensen en leuk persoonlijk contact. Goede service! Er is een lekker niet te groot zwembad, thais en westers eten (o.a. tonijn sandwich, heerlijk!)Op zondagavond is er een heel leuke markt, 1 minuut verderop, zeer aan te raden! In Chiang Mai kiezen wij voor Awana! Veel nederlandse gasten, fijne massages, leuke tours! Wat wil je nog meer? Mail ons gerust bij vragen!

Prima guesthouse,

Zijn hier net 2 dagen geweest. Personeel kan van alles voor je regelen. Taxi's / tripjes enz enz. Je zit hier 100 meter vanaf de zondagmarkt in Chang Mai (eigenlijk leuker dan de bazaar in iedergeval minder massaal)

Kamers zijn schoon en eten is prima. Ook leuk om te doen een thaise massage, in het hotel te regelen.

Echt een aanrader.

Fijn guesthouse met schone kamers en leuk personeel, nu in elk geval. Daarnaast geeft Jan goede adviezen voor trekkings, tours. Een wandeling in de oude stad en en een tweetal tours langs de rivier de Ping heeft hij beschreven, zodat je die zelf kunt wandelen c.q. fietsen.

Ik zal er nog eens terug komen. Wat die sfeer betreft : wellicht zou het ook als een oase in een drukke stad gezien kunnen worden. Het is net wat je zoekt.

Een prima guesthouse met een mooie ligging in het oude centrum aan een klein straatje waarvan je direkt het gevoel hebt dat je Thailand bent. Extra complimenten voor hun eigen massage-ruimte en hun masseuse : echt een aanrader !

Dit guesthouse is me zeer tegen gevallen

harry Hochstenbach
17-1-2007

Dit guesthouse is me zeer tegen gevallen. De kamers zijn goed, maar de sfeer is zeer saai. Zwembad wordt amper gebruikt omdat het sfeerloos is. Op het dakterras tref je niemand aan omdat er overal was hangt en zeer ongezellig is. Negen uur gaat alles op slot. Verder is het personeel zeer onvriendelijk noem het maar bot. Er kan hier geen lachje vanaf

Harry Hochstenbach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Awana Sleep & Swim in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Awana Sleep & Swim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.