Pension Awana Sleep & Swim

26 reviews over Pension Awana Sleep & Swim in het Nederlands

heerlijk

Marita
19-10-2010

Het hotel is prima gelegen in een rustige straat. Service is fantastisch.

Leuk/gezellig Guesthuis!

Jessica
5-1-2010

Awana House is een leuk en gezellig hotel!

We zijn hier 5 dagen blijven slapen, en we

vonden het echt gewelidig hier.

Het ligt ook in het centrum, dus vandaar dat

we ook langer zijn gebleven!

Het is ook een kindervriendelijk hotel!

Onze kinderen hebben zich prima vermaakt,

ze zijn zelfs een hele dag in het hotel geweest.

Ze hebben gezwommen, gecomputerd, en ze hebben

veel tv gekeken. Het eten is ook verukkelijk lekker!

Toppie!

Met vriendelijke groeten!

Super!

Nicole
27-6-2009

Awana is echt een aanrader als je in Chiang Mai bent. Prima kamer, alles schoon, zeer goede service van de receptie. Enige nadeel vonden wij dat het zwembad onder een soort afdak is en dat daar verder geen ligstoelen oid zijn. Je kunt dan wel weer bovenop het dak op een zonnestoel gaan liggen maar daar staan er maar 2 dus ff afwachten of je een plekje kunt veroveren.

Locatie is super, praktisch aan de sunday walking street. Wij hebben een tour naar Wat Doi Suthep geboekt via Awana, zeker doen!

2008

Geweldig

Andre en Berber
27-12-2008

Het verblijf in Awana was in 1 woord te omschrijven,geweldig.

Alles klopt gewoon,de kamers,omgeving,eten,personeel en de tours.

Zeker weten,dit is echt een aanrader.

topper

Andre en Berber
5-10-2008

Alles klopt in Awanahouse,het is eigenlijk niet te beschrijven,je moet het meemaken.

Een aantal dagen verbleven met tussendoor een jungletour. Al het personeel was erg behulpzaam en vooral Ron kwam met erg goede tips. We hebben heerlijk genoten in Chiang Mai en door zo'n heerlijk verblijf maakt dat het alleen maar beter. Kamers zijn erg sfeervol, bedden slapen heerlijk, alles wordt goed schoon gehouden! Echt een aanrader voor iedereen die niet duur maar wel luxe wil verblijven!

Sfeervolle accomodatie

Familie van Son
13-8-2008

Wij zijn hier in de maand juli 5 nachten verbleven. Ron, de eigenaar vertelde dat het pension in dit voorjaar helemaal opgeknapt is. Het resultaat is geweldig mooi. Hele mooie sfeervolle kamers,goede bedden, alles met zorg en smaak ingericht. De eigenaar en zijn personeel zijn heel behulpzaam en hebben ons ook geholpen met het boeken van onze uitstapjes. Met de taxi of Tuktuk ben je in no-time bij de Night-bazaar. Ook onze kinderen hebben zich er goed geamuseerd, tussen onze activiteiten door een heerlijke plons in het zwembad en genieten van een lekkere fruitshake op het bijbehorende terras. Wij zouden hier zeker naar terugkeren als we nog eens naar Thailand gaan.

Wij zijn hier vorig jaar geweest

Niels
3-5-2008

Wij zijn hier vorig jaar geweest. Super leuke accommodatie voor niet veel geld. De kamers zijn schoon en met een beetje geluk heb je een geweldig uitzicht. De locatie is ook prima, er zijn winkels en restaurants om de hoek. Een aanrader is om met een scooter de bergen in te gaan. Je komt dan o.a. voorbij Doi Suthep, super ervaring. Mochten wij weer in Chiang Mai zijn dan kiezen wij zeker voor deze accommodatie.

2007

Wij hebben hier 7 nachten gelogeerd

Monique
26-12-2007

Wij hebben hier 7 nachten gelogeerd. Een uitstekend pension gezien de prijs. Ron en zijn staf zijn klantvriendelijk. We hebben via Ron 2 meerdaagse trips met auto en chauffeur gedaan. Is prima bevallen. Ligging is uitstekend: in het centrum.

Wij hebben het hier prima gehad

Wim & Veronqiue
5-11-2007

Wij hebben het hier prima gehad. Ruime grote kamers, wij hebben kamer met bergzicht geboekt. Lekker ontbijt en prima verzorging. Ron en zijn team doen alles om je het naar de zin te maken. Massage is via hem ook te regelen in het guesthouse. Kortom een aangenaam verblijf voor een redelijke prijs.Bij Ron kun je ook tripjes regelen, goed en voordelig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Awana Sleep & Swim in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Awana Sleep & Swim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.