Chiang Mai

We hebben een aantal aanbieders voor Chiang Mai voor je op een rij gezet:

vakanties Chiang Mai

We hebben een aantal aanbieders voor Chiang Mai voor je op een rij gezet:

Reviews over Chiang Mai

Kijk uit naar de volgende reis

Keimpe Dijk
    20-4-2019

Chang Mai was een stop op een rondreis met touroperator door Thailand. Geweldige hotels, uitstekende gids en voortreffelijk vervoer, zowel in de bus, taxi's als trein en vliegtuig. De restaurants, als onderdeel van de reis, waren uitzonderlijk goed.

Gereisd Met partner in februari 2017

Cultureel

Lisa
    11-11-2018

Ga je naar het noorden van Thailand? Sla dan Chiang Mai zeker niet over. Een mooie culturele stad met adembenemende tempels en kleurrijke markten die s'nachts tot leven komen. De mensen zijn vriendelijk en het eten is heerlijk. Net buiten Chiang Mai heb je de Thaise Jungle waar je een paar daagse trektocht kunt houden, of kan gaan raften over de rivier. Kortom, er zijn genoeg activiteiten te beleven in Chiang mai.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Awesome 😍

Sara Honing
    7-11-2018

Ik ben vanaf Bangkok met de nachttrein naar Chang mai gegaan. Ik hoorde dat dit een hele ervaring opzich is en dat je dit echt gedaan moest hebben. Ik zeg je eerlijk dit moet je ook echt gedaan hebben het is wel echt een super mooie ervaring wel als tip geef ik je mee dat het handig is om van te voren wel wat eten en drinken in te slaan en een wat warmere trui is ook wel fijn met de airco. Toen ik in chiang mai was had ik via touroperator al een tof hostel gevonden Muan hostel heette het. De design en uitstraling zag er heel gaaf uit het personeel dat er werkte was super vriendelijk ze hadden veel advies over leuke tripjes maar ook over bijv waar je het best je kleding kon laten wassen voor een mooie prijs. Ook het eten en drankjes waren er erg lekker. Dit is wel het mooiste hostel waar ik heb over nacht wanneer je alleen reist is het erg fijn om soms ook in contact te komen met andere backpackers.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische week in Chiang Mai

MPV
    11-2-2018

Bezoek aan lokale ambachten (paraplu, zijde, juwelen,...), bergtocht naar bamboehut en afvaart met bamboevlot, zipline, fietstocht en verzorgen van olifanten. Allemaal mogelijkheden in en rond Chiang Mai

Gereisd Met partner in januari 2018

Chiang Mai ,knap

jozef_van_oerle
    28-11-2017

Chiang Mai is een mooie plaats,zowel met drukke als minder drukke kanten.Een mooie zaterdag markt ,en ook een zondagmarkt.Vele tempels om te bezoeken ,voor de kopers onder ons ,er is ook een mooi shoppingcenter Maya.Een half uurtje rijden met de scooter en men zit midden op het platte land,in alle rust indien gewenst

Gereisd Met partner in januari 2017
Chiang Mai scoort een 9,4 uit 10, op basis van 236 reviews