vakanties Chiang Mai

Reviews over Chiang Mai

Ga hier zeker nog eens terug

Tiny,
    13-8-2018

Fijn 4 * hotel met mooie ruime kamers en goede bedden, het ontbijt, en diner is goed, het hotel heeft een fijne ligging dicht bij night market en het heeft een zwembad sauna en hotelbar, redelijke prijs!

is onze derde maal in dit zalig Hostel.

Schrauwen Angela,
    2-4-2018

Het is er gewoon super. Lieve mensen, mooie kamers , zwembad, lekker ontbijt.

Misschien een enig minpunt het ligt niet in het centrum van Chiang Mai maar Anneloi regelt dan wel een tuk tuk. Dus niet een echt probleem

Fanastisch

Christine demeyere,
    1-4-2018

Annelore had alles ongelooflijk praktisch en goed voor ons geregeld en geen enkele moeite was haar te veel.

Loi is de gids van je dromen die je wegwijs maakt in de mooie natuur en de gewoonten van de bevolking.

Na een bezoek bij hen heb je echt een idee hoe het Noorden er uit ziet en hoe de mensen ginder leven.

Kortom...als je een geslaagde, fantastisch geregelde vakantie wilt hebben zonder zorgen...zij zorgen ervoor!

Heerlijk ontbijt in heel rustige omgeving en vooral bedden om U tegen te zeggen om ontspannen te ontwaken.

Geen enkel minpunt.

stad met vele mogelijkheden!

Mascha,
    11-3-2018

Erg leuke stad vlak bij allerlei bezienswaardigheden in de natuur, zoals watervallen, hill tribe stammen, raften, trekkings in de natuur. De stad zelf heeft een prachtig park, diverse grote shopping malls en prachtige tempels. Prijsniveau zeer aangenaam! Het Chang Puak hotel is een aanrader als je graag een zwembad wil en dichtbij het centrum wil zitten. Huur een scooter en trek er op uit!

Een heerlijke week in Villa Anneloi

Marie-Paule, Eric, Liesbet en Roel,
    7-2-2018

We hadden een onvergetelijke week in Villa Anneloi, met Annelore als perfecte gastvrouw in de B&B (met vier kamers) en Loi de beste gids voor de uitstappen naar lokale ambachten, waterval, de tweedaagse met overnachting in bamboehut en afvaart van de rivier op bamboevlot, het zipline-avontuur, de fietstocht en het verzorgen van de olifanten. Voor wie een verblijf in Chiang Mai zoekt, is Villa Anneloi 'the place to be' !

Chiang Mai scoort een 8,3 uit 10, op basis van 234 reviews