Sorteren

Reviews over Chiang Mai

Fantastische week in Chiang Mai

MPV
    11-2-2018

Bezoek aan lokale ambachten (paraplu, zijde, juwelen,...), bergtocht naar bamboehut en afvaart met bamboevlot, zipline, fietstocht en verzorgen van olifanten. Allemaal mogelijkheden in en rond Chiang Mai

Een heerlijk land, lekker eten en goede sfeer

Loymankong
    12-1-2018

Terplaatse geld wisselen, leuke hotelletjes

Chiang Mai ,knap

jozef_van_oerle
    28-11-2017

Chiang Mai is een mooie plaats,zowel met drukke als minder drukke kanten.Een mooie zaterdag markt ,en ook een zondagmarkt.Vele tempels om te bezoeken ,voor de kopers onder ons ,er is ook een mooi shoppingcenter Maya.Een half uurtje rijden met de scooter en men zit midden op het platte land,in alle rust indien gewenst

Prettige stad, beetje dorps, fijne temperatuur.

Levine Bavelaar
    22-8-2017

Ten opzichte van Bangkok is Chang Mai minder chaotisch en druk, minder groot en minder warm. Prima stad om een paar dagen te zijn en zeker buiten de stad zijn er genoeg mogelijkheden om te bezoeken of te doen. Leuk!

het was heel goed ,maar ik ken Chiangmai goed.

Ruud Arends
    14-4-2017

Ja eigenlijk moet je toch wel wat woorden leren,het is geen gemakkelijke taal , maar de basic is toch wel te leren.Ik heb in Chiangmai in 1990t/m 1992 gewoond en ik had met 2 partners `n resto/ bar in de kotchasan rd. soi3. Chiangmai is wel duidelijk drukker geworden en ook wel duurder maar het is nog steeds `n leuk land.De mensen zijn er vriendelijk en ze vinden het prachtig als je wat Thai kunt spreken.Ik heb vroeger lang in S.E.Asia gewoond en ook gewerkt,dat maakt het natuurlijk wel makkelijker.Als je In Chiangmai bent moet je zonder meer met de fiets rond gaan .Voor de makkelijkere mensen kun je natuurlijk `n M.bike huren.Je moet wel `n internationale rijbewijs in nederland bij de ANWB aanvragen. Genoeg te zien natuurlijk de nightmarket, Doi suthep . Je kunt natuurlijk `n gids met busje huren of als je avontuurlijk bent pak je `n m.bike en je gaat naar Pai ,dat ligt tussen Chiangmai en Mse hon son. Je overnacht in Pai en je rijdt dan verder Mae Hon Son. Dan kun je mooi verder naar het noorden rijden.Je stopt af en toe maar je rijdt mooi verder naar Mae sai

Chiang Mai scoort een 8,4 uit 10, op basis van 232 reviews