Hotel Maneechan Resort

3 reviews over Hotel Maneechan Resort in het Nederlands

Schitterend Resort!

Simone
20-10-2016

Maneechan Resort was voor mij echt wel een mooie verblijfplek! De kamer was prachtig, netjes en schoon. De service in het hotel was goed en de gastheren en gastvrouwen waren erg vriendelijk. Hygiene was prima. De zwembad was schoon en mooi. Alleen de ligging vond ik wel minder, want het voelde even alsof we(mijn vriendin en ik) in the middle of nowhere waren, mja we waren er ook maar 1nacht, dus misschien valt het voor de anderen wel mee. Wel was de rust heerlijkkkk!

Mooi Hotel

kees
6-12-2015

Prachtig mooi Hotel. Mooi en schoon zwembad. Grote kamers, die ietwat vochtig roken. Goed en veelzijdig ontbijt. Dit was een hotel uit de rondreis Thailand en Cambodja van touroperator.

Dit resort ligt aan de doorgaande weg naar Trat. Goed resort met ruime kamers, groot zwembad. Kamers groot met mooi balkon en ruime badkamer. Inrichting 5 jaar oud.

Wij verbleven er drie nachten en de volgende keer op doorreis zouden we hier weer verblijven.

We hebben een aantal aanbieders voor Maneechan Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maneechan Resort in Chanthaburi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maneechan Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maneechan Resort scoort een 8.4 uit 10 op basis van 3 reviews.