Chanthaburi

Reviews over Chanthaburi

Schitterend Resort!

Simone,
    20-10-2016

Maneechan Resort was voor mij echt wel een mooie verblijfplek! De kamer was prachtig, netjes en schoon. De service in het hotel was goed en de gastheren en gastvrouwen waren erg vriendelijk. Hygiene was prima. De zwembad was schoon en mooi. Alleen de ligging vond ik wel minder, want het voelde even alsof we(mijn vriendin en ik) in the middle of nowhere waren, mja we waren er ook maar 1nacht, dus misschien valt het voor de anderen wel mee. Wel was de rust heerlijkkkk!

Gereisd anders in oktober 2016

Mooi Hotel

kees,
    6-12-2015

Prachtig mooi Hotel. Mooi en schoon zwembad. Grote kamers, die ietwat vochtig roken. Goed en veelzijdig ontbijt. Dit was een hotel uit de rondreis Thailand en Cambodja van touroperator.

Gereisd met partner in november 2015

De beste lokatie in Chantaburi met zwembad

Alex,
    7-8-2011

Dit resort ligt aan de doorgaande weg naar Trat. Goed resort met ruime kamers, groot zwembad. Kamers groot met mooi balkon en ruime badkamer. Inrichting 5 jaar oud.

Wij verbleven er drie nachten en de volgende keer op doorreis zouden we hier weer verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011