Hotel Veranda Resort & Spa Hua Hin-Cha Am

Hotel Veranda Resort & Spa Hua Hin-Cha Am

8.5Fantastisch

Thailand, Thailand, Cha-am

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Veranda Resort & Spa Hua Hin-Cha Am voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

23 reviews over Hotel Veranda Resort & Spa Hua Hin-Cha Am

• 9Bert04-09-2016

Top locatie

Hotel ligt heel mooi aan het strand, vriendelijk personeel. Het eten is is goed zowel in de ochtend, middag en avond. Het is lekker om daar uit te rusten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8A-F24-02-2016

Lekker bijkomen na rondreis

Wij verbleven in dit hotel, na onze rondreis door Thailand. Prima, mooi, modern en schoon hotel. Kamer erg netjes, schoon, ruim en modern Eten was prima.In de buurt is niet veel te doen. 's avonds kon je tegen een kleine vergoeding gebruik maken van een schuttle busje wat je afzetten in het centrum van Hua-Hin en op afgesproken tijden daar ook kwam oppikken ( rit duurde ongeveer 20-30 min). Hebben hier meerdere malen gebruik van gemaakt, was prima. De ligbedjes aan het zwembad en strand waren 's ochtends al snel in gebruik.

Gereisd met partner in november 2014

• 6mawava03-09-2015

Niet meer zoals het geweest is

Hier in 2007 geweest toen zag alles er nog prima uit. Onderhoud is wat achter gebleven, wij hebben drie keer een lekkage gehad met de airco. Door regelmatig de airco na te kijken kan zoiets voorkomen worden.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6Frank11-08-2015

Weinig te doen,

In juli afgereisd en 15 dagen in dit hotel verbleven. Alles is netjes en verzorgd. Kamers zijn netjes. Niks op aan te merken. Echter het eten en drinken in dit hotel is super prijzig. Een biertje kost schrik niet 4 euro!! Er is weinig te doen, hotel ligt afgelegen en je moet een taxi nemen om naar het uitgang leven te gaan. Ongeveer 30 min naar huahin. Weekend komen de de mensen uit Bangkok dus erg druk hele families. waar ik wel van baalde is dat mijn biertje 4 euro kost en dezelfde bier voor een Thai in dit hotel 1,65! Dus heb ik vrienden gemaakt met een Thaise familie die voor mij het biertje bestelde. Was een mooi test. Geen hotel voor kinderen, die zullen zich ontzetten gaan vervelen. Volgende keer op tip van een Thai dichter bij huahin of Phuket een hotel te boeken.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7Jack11-08-2015

Mooi hotel, wel afgelegen en duur!

mooi hotel aan het strand en zwembad is mooi. Je hoeft geen stoelen te reserveren wat die zijn er genoeg. Echter en helaas heb je nog Nederlanders die dit wel doen (jammer en slecht voor onze imago). Prijzen zijn stevig aan de prijs; een drankje (cola/sprite) kost 70bath dan komt er nog 10%service en 7% btw dus je zit je gauw aan 85 Bath dat is ongeveer 2,20 euro. Een frietje kost 235bath dat is snel omgerekend 6 euro. Gekke werk. Weekend komen de Thaise uit Bangkok en dat wordt alles uit de kast gehaald, ontbijt wordt rijkelijker geserveerd en ze beteken 50% minder. Dit laatste vindt ik echt absurd. Na 21 uur is er niks te doen geen muziek geen animatie alles is uitgestoven. Wil je naar huahin centrum dat betaal je 100 Bath enkel met de shuttle ben je met ze 4 -en dan kan je het beste een taxi nemen 600 Bath heen en terug. Conclusie mooi hotel echter zijn de prijzen super hoog, veel te hoog. Advies neem een hotel dichter bij huahin.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Marc29-09-2014

Lekker eten, lekker relaxen super design

Het hotel is zeer mooi ontworpen; echt design! Kamers met natuurstenen vloerafwerking, super badkamer in Philips Stark look! Neem een kamer met zeezicht! Je kunt hier heerlijk ontbijten, lunchen en dineren. De gratis shutlle naar Huahin rijdt helaas niet zo vaak.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9meneer Oosterbaan19-11-2013

Een echte aanrader

Fantastisch hotel met alles erop en eraan. Heel vriendelijk personeel, en prachtige kamers. Ook was alles heel schoon en verzorgd!!

Gereisd met partner in november 2013

• 9suzanvpeer06-08-2013

Super hotel

Heeerlijk genoten en goed gegeten!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Ronald verwoerd28-02-2013

In een woord een droomplek

17 dagen geweest en werkelijk helemaal top wat een geweldige vakantie werkelijk ontbrak het aan niets. Al kwam je om tien uur bij het zwembad of strand waren er nog genoeg stoelen verkrijgbaar. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk rustig gelegen en wilde je de drukte in kan je voor 2,50 euro met de shutlle naar hua hin om te eten winkelen enz.

Helemaal top

Gereisd met partner in februari 2013

• 10Hans & Wil23-02-2013

Uitstekend hotelservice

Wij zijn hier 17 dagen geweest van 4-2 t/m 20-2-2013 met 4 volwassenen en 2 kinderen van 2 en 5 jaar. We hadden een pool villa en dat was in één woord: geweldig! Geheel ommuurd dus heel veel privacy. Vooral het eigen zwembad was de topper. Klachten waren binnen één uur opgelost en voor het personeel was niets te veel. Elke dag kregen we een presentje van koekjes, chocolaatjes, kaarsen en zelfs 3 keer een fles prima champagne. Handdoeken kon je onbeperkt krijgen en omdat we met een groep waren was een extra parasol geen probleem op het strand. Genoeg strandstoelen, maar voor een leuke plek moest je wel rond 07.00 uur uit de veren. Rondom waren 5 restaurantjes beschikbaar, maar helaas was er geen supermarkt in de buurt voor de spullen voor de kinderen.

Gereisd in februari 2013

Hotel Veranda Resort & Spa Hua Hin-Cha Am info