Hotel The Regent Cha-am Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

The Regent Cha am Beach Resort in Thailand is paradijselijk en ruim opgezet. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Ook is er een miniclub, wellness en tennisbaan. Het resort ligt aan het strand. In de straat van het hotel vind je goede en goedkope restaurants. De omgeving is rustig en je moet een stukje rijden naar stadjes en voor uitstapjes.

We hebben een aantal aanbieders voor The Regent Cha-am Beach voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel The Regent Cha-am Beach

• 6Jolanda Flipsen06-04-2019

Goede vakantie gehad maar volg. Keer Hua Hin.

Regent beach hotel is een mooi wijds opgezet hotel, ligt wel afgelegen. Naar Hua Hin moet men een taxi nemen van een kwartier. Het is geen familiefamiliehotel, daar het strand gevaarlijk is vanwege sterke stroming en er niets te doen is. Veel gasten van rondreis en laatste dagen uitrusten. Veel zakenlui voor conventies. Meer een zakenhotel dan vakantie, maar wel een mooi hotel en schoon en erg vriendelijk personeel. Voor rust ideaal.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Kirsten van der Zwan-Veger01-04-2019

Een mooie vakantie.

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt voor ieder wat wils. Schone kamer. Meerdere zwembaden. Ik was daar jarig en zelfs daar hadden ze aan gedacht met een kaart, verjaardagsgebakje en mooi versierd bed. Top!!

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    7Marije02-11-2018

Ontspanning als je geen actie wil!

Het is een mooi ruim opgezet resort. De kamer zijn erg ruim en schoon. De ligging van het resort is niet echt super. Om lekker een hapje buiten de deur te eten moet je een taxi nemen. Normaliter zijn taxi's niet duur in Thailand maar omdat je via het hotel er een moet boeken ben je veel meer kwijt dan normaal. Het restaurant is erg lekker en het ontbijt buffet heeft een ruime keuze. Het personeel is erg vriendelijk. Als je wil ontspannen en het niet erg vind om op het resort te blijven is dit een heel erg fijn resort. Wil je meer actie en dingen ondernemen is het niet de meest geschikte locatie. Ondanks dat het resort aan het strand ligt kan je niet in de zee zwemmen. De stroming is te sterk en er waren toen wij er waren veel kwallen.

Gereisd met partner in november 2017

• 9d jongstra13-10-2018

Zou zo terug gaan!

Heerlijk resort, Waan je in een paradijs. Mooi aangelegde tuin en zwembad. Genoeg ligbedden en geen handdoekje leggen. Kamer was netjes, schoon. Bed was voor mij te hard. Geen wereldstekker nodig. Balkon met zitje, mooi met zee uitzicht. Vriendelijke mensen overal. Ontbijt, de keus was ruim voldoende en erg lekker. Eten in hotel was duur maar wel lekker. In straatje bij het hotel kun je genoeg restaurantjes vinden. 3 pinong raad ik aan! Eveneens als de massages. Sabai dee raad ik aan! (Niet duur, dus ga daar niet afdingen). In hetzelfde straatje vind je taxi's. Goedkoper dan bij het hotel. Voor 600 bath retourtje hua hin met een busje. Dus meer mensen=goedkoper. De excursies, lekker doen. Lijkt duur maar je krijgt er een mooie ervaring bij. Je ziet meer dan dat je op eigen houtje zou gaan.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Jacco01-08-2018

Prima resort!

Goed en net resort. Prima ontbijt. Zeker gezien de prijs is dit echt een aanrader. Die nieuwe kamers zien er echt prachtig uit. Wij verbleven in een oude kamer die ook netjes was. In het straatje naast het resort kun je goedkoop lekker Thais eten. Hotel zit niet dicht bij winkels maar voor 800 bath heb je een retourtje naar Hua Hin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Patricia18-03-2018

Fantastisch!

Groot prachtig hotel met grote kamers en ruim balkon, heerlijke bedden. Kamers zijn iets gedateerd maar niet storend. Prima uitgebreid ontbijt. Groot zwembad met voldoende ligbedden. Buiten het hotel op 5 min lopen een straatje met diverse goede restaurants en leuke barretjes. Van airport Bangkok naar het hotel een busreis van ca. 3,5 uur maar veel te zien. Alles goed geregeld!

Gereisd met partner in februari 2018

• 7James mc fhurtes27-01-2018

Mooie vakantie met 1 groot nadeel.....

Mooi rustig resort met een heerlijk zwembad. In de omgeving genoeg restaurantjes waar je prima kunt eten. Hotel wordt voornamelijk bezocht door 55+ gasten. Op zich is dit niet erg, maar wel vervelend dat deze mensen vaak al om 05.00 uur wakker zijn, en hun “bedje” aan het zwembad op dit tijdstip gaan claimen door hun handdoek erop te leggen, verschrikkelijk !! Om 08.00 uur was er dagelijks dus geen plek aan het zwembad meer te krijgen, terwijl pas om 09.00 uur de eerste mensen vanaf het ontbijt richting zwembad gingen. Als het hotel hier een (strenger) beleid op zou voeren, dan hoef je op je vakantie geen wekker te zetten om 05.00 uur!!

Gereisd met partner in januari 2018

• 2017
    9eric bakker29-11-2017

fantastisch resort.

Geweldig genoten 14 dagen in het regent beach resort. Mooie ruime kamers en direct op het strand. Direct uit het hotel bevind zich een straat vol restaurants massage salons en barretjes. Mijn favoriete restaurant was 3 Pinong Nederlandse eigenaar waar zelfs een krokketje en bitterballen op het menu staan maar natuurlijk ook Thaise specialiteiten ontbreken niet op het uitgebreide menu.

Alleen gereisd in november 2017

• Oude reviews

9André Smeeman29-02-2016

Geweldige afsluiting van een fijne rondreis

Geweldig hotel. Perfecte en ruime kamers . Alles hier Schoon, schoon, schoon. Uiterst vriendelijke mensen. Heel goede restaurant mogelijkheden in het hotel. Prijsstelling anders dan buiten in het dorp, maar nog ruimschoots acceptabel. Kwaliteit en Creativiteit keuken is perfect. Ontbijt zeer uitgebreid en heerlijk. Prachtig aangelegd park met ruim en schoon zwembad. Ligbedden, handdoeken alles geregeld. Ligt tussen Cha Am en Hua HIn in. Dus wil je weg dan taxi of shuttle bus, beiden helemaal betaalbaar. Dit hotel een absolute aanrader. Wij gaan in de toekomst zeker hier nog een keer vakantie houden.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8fictorie.r27-11-2013

Perfecte plek om bij te komen van een rondreis

Goed hotel. Nette kamers, met hele goede bedden. Wifi in de hal van het hotel is het enigste nadeel. Genoeg ligbedden bij het zwembad, claimen van bedden moet verboden worden want het is niet nodig. Je mist het witte Bounty strand. Hua Hin is dichtbij. Pinnen tegenover het hotel. Eetgelegenheden volop aanwezig binnen een straal van 500 meter van het hotel.

Gereisd met partner in november 2013

0 tips over Hotel The Regent Cha-am Beach

3 vragen over Hotel The Regent Cha-am Beach

• Bert, 13-02-2018

excursies

iemand enig idee welke excursies er zijn. Het liefs boek ik bij locals de tour operators verdienen al genoeg.

• Judith, 10-08-2017

kamers

Wie weet het verschil tussen de superior kamer en deluxe kamer?

• Marjon61, 11-10-2012

Weet iemand of er wifi in het hotel is? En indien ja, is dat gratis of moet er voor betaald worden?

dw, 23-03-2013

Sinds 1 maart is er gratis wi fi in het resort. Overigens heeft elk restaurantje op 5 minuten lopen gratis wi fi

Marjon61, 23-03-2013

Het eerste deel van je antwoord klopt niet. Ik was er vorige week nog en wifi is niet gratis. Het tweede deel van je antwoord klopt wel, op loopafstand hebben de restaurants gratis wifi.

Marjon, 23-03-2013

Het eerste deel van je antwoord klopt niet. Ik was er vorige week nog en wifi is niet gratis. Alleen tegen betaling en dan niet op je kamer. Wel in de lobby en rondom het zwembad. Het tweede deel van je antwoord klopt wel. De meeste restaurants op loopafstand hebben gratis wifi.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Europees-Aziatisch, Internationaal, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentKaraoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages