Géén boekingskosten
ThailandThailandCha-amHotels Cha-amHotel Springfield at Sea Resort & Spa

Hotel Springfield at Sea Resort & Spa

ThailandThailandCha-am

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Springfield at Sea Resort & Spa voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over Springfield at Sea Resort & Spa

• 9Mike K28-08-2019

Leuke vakantie in een top hotel

Keurig hotel met zeer vriendelijk personeel. Bij binnenkomst waren wij te vroeg voordat onze kamer klaar was. Hebben 2 gratis drankjes gekregen omdat we moesten wachten, dit ter wel wij te vroeg waren. Onze kamer werd direct aangepakt. Binnen 15 minuten hadden ze de kamer al klaar. De hygiëne is goed en de kamer ziet er verzorgt uit, de koelkast wordt iedere dag gevuld met gratis flesjes water. Het personeel verdient echt een pluim, ze zijn bereid alles voor je te doen en helpen je direct met alles. Het ontbijt in de ontbijtzaal is netjes verzorgt, het fruit dat ze hebben liggen is vers. De broodjes hadden wat beter gekund. Ook is er frisse yoghurt aanwezig in verschillende smaken en worden diverse dingen vers klaargemaakt op bestelling. Via de receptie vaker een taxi geboekt, deze waren vaak goed. Wel jammer dat bijna geen enkele chauffeur Engels spreekt. Tip: met chauffeur Moo geen goede ervaring. Rijdt als een maniak/belt veel!

• 9gerard23-08-2011

geweldig hotel met uitstekend breakfast buffet

beste hotel qua comfort en prijs,alleen te ver van centrum chaam of hua-hin

• 10Louis en Linda05-04-2010

geweldig

fantastisch hotel. Wel wat afgelegen.Zeer rustig; ideaal om te relaxen. Wij verbleven hier 2 weken in All inclusive. Enorm vriendelijk personeel. Vooral Nop de chef kok was geweldig. Alhoewel wij nooit 2x naar dezelfde bestemming gaan, overwegen wij toch om volgend jaar terug te keren naar dit hotel. Louis en Linda

• 10Fam van Nispen04-01-2010

Super geweldig tof resort

Wat een geweldig resort,alles was prima geregeld,de familiesuites waren super!!Het ontvangst was erg vriendelijk vooral Kie heeft erg veel voor ons gedaan.We hebben echt genoten en werden persoonlijk uitgezwaaid door het personeel toen we naar Bangkok gingen helemaal top dus!!!!

• 10Gisela07-04-2009

Traumurlaub im Traumresort

Das Resort liegt ruhig liegt zwischen Cha Am und 15 Km vor Hua Hin der bekannten Sommerresidenz des Thailändischen Königs. Die Entfernung zum Strand ist gar nicht vorhanden. Einmal über die kaum befahrene Uferstraße und schon ist man an einem langen breiten Sandstrand.Dieses kleine Resort wurde im November 08 eröffnet und ist in Service und Komfort wirklich Sonderklasse. Es hat 80 Zimmer,16 Suiten und 8 Pool Villen.Die Anlage wurde im modernem thailändischen Stil erbaut und die Angelegten 3 Häuser mit angedeuteten Pagodendächern haben nicht mehr als 2 Etagen. Die Pollvillen haben noch einen eigenen Privatpool.Die Gastronomie wird von einem 5* Koch geleitet und dementsprechend hervorragend und abwechslungsreich ist das Essen. Die Küche ist hochmodern und absolut sauber und gepflegt. Die Zimmer sind mit viel liebe zum Detail eingerichtet. Klare Formen sowie Moderne Entertainment Technik überzeugen den Gast. Das Resort zeichnet sich durch schnellen Service und Komfort aus.

Hotel Springfield at Sea Resort & Spa info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)