Géén boekingskosten

ThailandThailandCha-am

7.4GoedScore uit 36 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

36 Reviews over Golden Beach Resort Cha-am

• 8Ellie_09-02-2013

We komen hier graag nog eens terug

Vanaf half januari 2013 verbleven we 3 weken in Hotel Golden Beach Cha-Am. Dagelijks kamerschoonmaak en zonodig schone handdoeken. Genoeg kastruimte. Ontbijtbuffet uitgebreid. Het eten overdag in het hotelrestaurant was goed en niet duur. In de koffieshop lekkere koffie met gebak. In de lobby 2 computers (min. 60 THB voor een half uur), in een internetwinkel aan de strandweg betaal je 20 THB. Er wordt een zwembad bijgebouwd en gerenoveerd, maar daar heeft niemand last van.
    Na 5 minuten lopen ben je op het lange strand. Er kan prima gewandeld en gefietst worden. Veel restaurantjes, eetkraampjes, straat- en strandverkopers en ook kleine supermarkten. Aan de Narathip Road 245 is twee maanden geleden bakery The Baguette geopend. Deze verkoopt ook volkorenbrood en u kunt er o.a. lekkere sandwiches met thee of koffie gebruiken, dinsdag gesloten. Bij de Tourism Authority of Thailand (T.A.T.) aan de (drukke) Petchkasem Road 500 kunt u gratis toeristische info verkrijgen.

• 1reislief08-07-2012

Herrie herrie herrie

Beneden is een disco. Wij zitten op de 16e verdieping en dreunen ons bed uit. Jammer want het hotel is verder wel ok. Niet naartoe dus.

• 8Joke30-05-2012

Goed Hotel

We hebben hier 4 dagen (nachten) verbleven, na een fantastiche rondreis. Het hotel is zeer goed te doen, geen overdadige luxe maar ook echt geen afkanpper, alles wat de mens nodig heeft is er. In het straatje bij het Hotel zijn diverse winkeltjes, eetgelegenheden (noors cafe heel erg gezellig) kleermakers met wasserij en heel veel masseuse en kap mogelijkheden. Heerlijk dicht bij het strand en van alle gemakken voorzien.

• 6caroline197723-01-2012

Eenvoudig hotel

Wij hebben hier maar 1 nacht gezeten en kregen toen de mogelijkheid om te upgraden en dat hebben we ook gedaan. Het hotel is goed maar eenvoudig en aangezien Cha am niet een bruisende stad is, moet je je vertier wel in het hotel zoeken en dat is in het Golden Beach hotel niet goed helaas. Ook de kamers zijn heel eenvoudig, maar de bedden zijn wel goed. Voor 1 overnachting prima, maar niet om de laatste week van je rondreis te relaxen.

• 6Nadia07-09-2011

Niet geweldig

Na een rondreis verbleven wij 4 nachten hier. Het hotel ziet er van de buiten kant erg mooi uit maar zodra je binnen komt is het een en al oude troep. De kamer was groot maar zeker niet super, we konden de eerste dag al niet eens het balkon meer op omdat de deur klemde en deze iets te hard hadden dicht gedaan. Badkamer smoezelig en oud. Bij onze groep is er veel geld gestolen door de housekeeping. Het hotel is wel goed gelegen aan het strand, maar verder is er weinig te beleven in Cha-am.

• 7Ron26-04-2011

Redelijk

Wij hebben hier na een rondreis zes nachten geslapen. Hotel ziet er van buiten mooi uit maar valt als je de lift uitkomt een beetje tegen. Een beetje onderhoud zou geen kwaad kunnen. De douche leverde bij ons nauwelijks water en de temperatuur was niet te regelen. Verder waren er bij het overigens mooie zwembad maar vijf parasols te gebruiken. De rest was kapot. Er was verder geen schaduw bij het zwembad dus in de praktijk kwam het er op neer dat als je geen parasol had veroverd het niet uit te houden was. De airco maakte veel kabaal maar dat werd na onze melding meteen goed opgelost. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

• 8Mely17-03-2011

Fijn hotel in rustige badplaats

Heerlijk hotel voor de laatste dagen na onze rondreis in Thailand, lekker rustig plaatsje waar verschillende restaurantjes zijn. Nadeel is dat op woensdag geen strandbedden te huur zijn, het strand heeft dan "rust". Maar wij zijn die dag naar de vissersplaats gelopen en daar rond gekeken en veel foto's gemaakt.

• 8miltenburg11-02-2011

Leuke locatie, mooi hotel

Mooi hotel, dat er vrij nieuw en net uitziet op een mooie locatie. max 150 meter van het strand. In de directe omgeving van allemaal restaurantjes en andere tentjes. Het centrum van Cha-am is wel ietsje verder geloof ik. Prima ontbijt gehad!

• 9scheepers26-11-2010

prima

fijn hotel groot super grote kamers dicht bij het strand en eettentjes.

• 8Ingrid11-11-2010

Goed hotel en erg lekker ontbijt

Ligt goed aan de boulevard. Net als vorig jaar heerlijk gegeten bij Cha Inn.

Hotel Golden Beach Resort Cha-am info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)