Hotel Golden Beach Resort Cha-am

7.4Goed

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Beach Resort Cha-am voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Golden Beach Resort Cha-am

• 8Ellie_09-02-2013

We komen hier graag nog eens terug

Vanaf half januari 2013 verbleven we 3 weken in Hotel Golden Beach Cha-Am. Dagelijks kamerschoonmaak en zonodig schone handdoeken. Genoeg kastruimte. Ontbijtbuffet uitgebreid. Het eten overdag in het hotelrestaurant was goed en niet duur. In de koffieshop lekkere koffie met gebak. In de lobby 2 computers (min. 60 THB voor een half uur), in een internetwinkel aan de strandweg betaal je 20 THB. Er wordt een zwembad bijgebouwd en gerenoveerd, maar daar heeft niemand last van.
    Na 5 minuten lopen ben je op het lange strand. Er kan prima gewandeld en gefietst worden. Veel restaurantjes, eetkraampjes, straat- en strandverkopers en ook kleine supermarkten. Aan de Narathip Road 245 is twee maanden geleden bakery The Baguette geopend. Deze verkoopt ook volkorenbrood en u kunt er o.a. lekkere sandwiches met thee of koffie gebruiken, dinsdag gesloten. Bij de Tourism Authority of Thailand (T.A.T.) aan de (drukke) Petchkasem Road 500 kunt u gratis toeristische info verkrijgen.

• 1reislief08-07-2012

Herrie herrie herrie

Beneden is een disco. Wij zitten op de 16e verdieping en dreunen ons bed uit. Jammer want het hotel is verder wel ok. Niet naartoe dus.

• 8Joke30-05-2012

Goed Hotel

We hebben hier 4 dagen (nachten) verbleven, na een fantastiche rondreis. Het hotel is zeer goed te doen, geen overdadige luxe maar ook echt geen afkanpper, alles wat de mens nodig heeft is er. In het straatje bij het Hotel zijn diverse winkeltjes, eetgelegenheden (noors cafe heel erg gezellig) kleermakers met wasserij en heel veel masseuse en kap mogelijkheden. Heerlijk dicht bij het strand en van alle gemakken voorzien.

• 6caroline197723-01-2012

Eenvoudig hotel

Wij hebben hier maar 1 nacht gezeten en kregen toen de mogelijkheid om te upgraden en dat hebben we ook gedaan. Het hotel is goed maar eenvoudig en aangezien Cha am niet een bruisende stad is, moet je je vertier wel in het hotel zoeken en dat is in het Golden Beach hotel niet goed helaas. Ook de kamers zijn heel eenvoudig, maar de bedden zijn wel goed. Voor 1 overnachting prima, maar niet om de laatste week van je rondreis te relaxen.

• 6Nadia07-09-2011

Niet geweldig

Na een rondreis verbleven wij 4 nachten hier. Het hotel ziet er van de buiten kant erg mooi uit maar zodra je binnen komt is het een en al oude troep. De kamer was groot maar zeker niet super, we konden de eerste dag al niet eens het balkon meer op omdat de deur klemde en deze iets te hard hadden dicht gedaan. Badkamer smoezelig en oud. Bij onze groep is er veel geld gestolen door de housekeeping. Het hotel is wel goed gelegen aan het strand, maar verder is er weinig te beleven in Cha-am.

Met vrienden

• 7Ron26-04-2011

Redelijk

Wij hebben hier na een rondreis zes nachten geslapen. Hotel ziet er van buiten mooi uit maar valt als je de lift uitkomt een beetje tegen. Een beetje onderhoud zou geen kwaad kunnen. De douche leverde bij ons nauwelijks water en de temperatuur was niet te regelen. Verder waren er bij het overigens mooie zwembad maar vijf parasols te gebruiken. De rest was kapot. Er was verder geen schaduw bij het zwembad dus in de praktijk kwam het er op neer dat als je geen parasol had veroverd het niet uit te houden was. De airco maakte veel kabaal maar dat werd na onze melding meteen goed opgelost. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

• 8Mely17-03-2011

Fijn hotel in rustige badplaats

Heerlijk hotel voor de laatste dagen na onze rondreis in Thailand, lekker rustig plaatsje waar verschillende restaurantjes zijn. Nadeel is dat op woensdag geen strandbedden te huur zijn, het strand heeft dan "rust". Maar wij zijn die dag naar de vissersplaats gelopen en daar rond gekeken en veel foto's gemaakt.

• 8miltenburg11-02-2011

Leuke locatie, mooi hotel

Mooi hotel, dat er vrij nieuw en net uitziet op een mooie locatie. max 150 meter van het strand. In de directe omgeving van allemaal restaurantjes en andere tentjes. Het centrum van Cha-am is wel ietsje verder geloof ik. Prima ontbijt gehad!

Met vrienden

• 9scheepers26-11-2010

prima

fijn hotel groot super grote kamers dicht bij het strand en eettentjes.

• 8Ingrid11-11-2010

Goed hotel en erg lekker ontbijt

Ligt goed aan de boulevard. Net als vorig jaar heerlijk gegeten bij Cha Inn.

2 tips over Hotel Golden Beach Resort Cha-am

• Ellie_, 09-02-2013

U kunt eens per taxi naar Hua Hin gaan, waar zich o.a. meerdere winkelcentra (shopping malls), een flink aantal winkels voor alles en nog wat en diverse avondmarkten bevinden. Ook het nog authentieke Petchaburi met zijn rijke cultuur en natuurlijke omgeving is erg de moeite waard. Een dag naar Bangkok kan natuurlijk ook. En verder zijn er dan nog de nationale parken. Maar misschien is het ook belangrijk om momenten van ontspanning in te lassen zodat u weer relaxed terug naar huisgaat.

• Joke, 30-05-2012

Maak op het strand gebruik van de maseussse Wim en van Lekkerding (fruitdame heel herkenbaar aan haar ogen die niet helemaal recht kijken) en je hebt de week van je leven!!!!

3 vragen over Hotel Golden Beach Resort Cha-am

• jaap, 08-07-2013

Rondreis Thailand in 26 maart 2014

We gaan met stip heeft iemand daar ervaring mee

• elly, 27-09-2011

rondreis thailand compleet

Wij willen in februari een rondreis thailand compleet maken. Wie heeft er voor ons tips of informatie over deze reis Ben ook benieuwd naar het strand in cha am

ellyvermeulen, 19-11-2011

We gaan inderdaad met stip thailand compleet heet de reis. Het excursiepakket hebben we bijgeboekt. Hoe zijn de hotels en het eten jullie bevallen? Ben heel benieuwd. grt johan en elly

miloe86, 18-11-2011

wij hebben deze reis (als je die van bbi / stip reizen bedoeld) in juli gemaakt! Het is zeker een aanrader! Je krijgt echt van alles te zien! Het extra pakket is aan te raden, omdat je anders op de locatie waar je luncht zelf nog een tentje moet gaan zoeken, terwijl er niet vaak iets in de buurt is. Op de locatie zelf hebben ze dan ook nog een extra pakket, waar je dan een aantal dingen uit kan kiezen, hier zou ik wel voorzichtig mee zijn, want je dagen worden dan ERG vol! Daarnaast moet ik toch echt vermelden dat het soms wel erg lang in de bus zitten is. Want 300 km hier is niet 300 km daar met bergen en langzaam rijden. Succes!

• jacqueline, 15-03-2011

het weer

ik wilde graag weten of een rondreis in juli voor 22 dagen in het regenseizoen of het dan de hele dag regent of 1 klein buitje?? En is het wel aan te raden om in juli te gaan??of beter niet

Chris , 17-03-2011

Wij hebben Thailand bezocht in de maand juli. Het weer viel toen prima mee. Tweemaal hebben we 's avonds een zware plensbui gekregen. En dan blijf je beter binnen. Maar voor de rest, elke dag zon, weinig of geen regen. Volgens mij vormt de maand juli geen probleem om Thailand te bezoeken, al is het dan wel drukker dan bv. in mei of juni.

alain, 20-03-2011

hello

gezien de weerssituatie zou ik u toch sterk afraden om die rondtrip te plaatsen het heeft de laatste maanden nog niks anders gedaan dan regenen en nog eens regenen ik woon zelf in thailand en ken mensen die hier al 30 jaar wonen en dit jaar is het weer nog nooit zo slecht geweest, om nu een vb te geven 3 dagen geleden was het in het noorden 16° en in plaatsen zoals phuket koh samui en phuket waar het nu + 33 zou moeten zijn was het 20 °

Bart, 22-09-2011

Ik heb rondgereisd in Juli / Augustus en heb enkele forse regenbuien gehad. Deze waren echter kort en bondig en als je in deze tijd je weet te vermaken met shoppen/eten etc. hoef je er geen last van te hebben! Eerlijk gezegd is het ook een echte beleving om zo'n regenbui mee te maken! Zelf heb ik er in ieder geval niet echt last van gehad!

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportSurfen, Waterskiën