Hotel Beach Garden

Hotel Beach Garden

7.4Goed

Thailand, Thailand, Cha-am

Op vakantie geweest naar Beach Garden?

7.4Goed

• Aan zee

7 reviews over Hotel Beach Garden

• 8harry bongers31-10-2012

fantastische vakantie

was alweer de 4e keer 21 dagen beach garden en weer super. komen de laatste jaren steeds meer leuke bars en eetgelegenheden in de buurt. nederlands zaakje de dutchgarden vlakbij het hotel. en als je richting het holiday inn loopt kom je in een kleine wijk BAN KWAI genaamd daar veel leuke barretjes.minigolf voor de kinderen en ook het strand van CHA-AM heerlijk en schoon . kijk al weer uit naar mijn volgende vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 6B.J.Engelaar ea M.Wildekamp29-04-2010

Dat nooit meer

wij zijn net terug,hebben bijna geen gasten gezien? meden door de onveilige situatie in Bangkok,en daarna de folkaan Ijsland. Bij het Hotel valt niet veel te beleven,alleen met een taxi kan je na de bewoonde wereld. Wij zaten in de cottage woning,waar geen enkele luxe aanwezig was. Het eten iedere dag het zelfde,ontzettend veel zwerfhonden. Wel werd het verblijf iedere dag schoongemaakt zoook de zwembaden,en wat heerlijk was de Thaise massages verder was het overdag te heet 38 a 39 gr.dus alleen tegen de avond kon je wat ondernemen,maar je was altijd weer afhankelijk van de taxi of shuttelbus,waart je op z,n minst 10 euro 400bath aan kwijt was. conclussie,te hoge temperaturen,tegenvallende nieuwe reizigers op somige dagen de enige zwembad bezoekers enz.

Gereisd met partner in april 2010

• 6W. Bruin02-07-2008

achter uit gegaan

het hotel ligt in de middle of no where. De plaatsen Cha-am en Hua Hin alleen te bereiken met taxi, 600 Baht. Doorgangs hotel busladingen komen 's middags en zijn 's morgens weer vertrokken. Erg rumoerig, van de 12 nachten er 7 een beetje geslapen met oordoppen in. Jammer was drie jaar geleden een prima hotel. We waren er buiten het "seizoen" er is dan werkelijk niets te doen alles is dicht. Ontbijt erg eentonig, ieder dag hetzelfde. Prima zwembad, zeker met 5 a'6 gasten overdag.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8gerry en fred19-08-2007

Dit is een prima hotel, met goed eten, wel elke ochtend hetzelfde maar wat er is is goed. De mensen zijn zeer vriendelijk en gastvrij en vrolijk. De kamers eenvoudig maar prima, niets op aan te merken, elke dag schone bedden en handdoeken. Mooi zwembad en zee dicht bij, gezellige hondjes. A la keuze is ook prima alleen jammer dat de lunch tent pas om half drie opengaat wat de mensen wegjaagt naar het tentje daarnaast(wat trouwens een aanrader is) Kortom gewoon naar toe gaan en uitgaan in Hua Hin heel leuk stadje.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Anne Jan en Renate30-07-2005

Wij zijn begin juli 2005 in dit hotel geweest. In eerste instantie hadden we het wat luxer verwacht,maar de vriendelijkheid van het personeel en de aangename rust vergoeden veel. Onze kamer lag in het oudere, nog niet gerenoveerde gedeelte. De kamer bood uitzicht op de prachtige tuin. Iedere dag schone handdoeken en een bloemetje op ons bed. Wij hebben prima in zee kunnen zwemmen, ook het zwembad was heerlijk. Het strand was rustig en er waren voldoende ligbedden. Cha-am en Hua-hin zijn per taxi prima te bereiken. Er zijn voldoende mogelijkheden om excursies te doen. Een aanrader als je van rust houdt.

Gereisd in juli 2005

• 8Adri en Yvonne28-04-2005

Wij zijn verleden jaar september samen met onze vrienden naar dit hotel geweest. In eerste instantie hadden we geboekt voor de z.g. bungalow's, deze vielen echter zeer zwaar tegen en gelukkig konden we overboeken naar de prachtige hotelkamers, we hadden de grote suites genomen. Inmiddels zijn alle kamers gerenoveerd. In zee valt niet te zwemmen door de aanwezigheid van zeer veel kwallen. Het zwembad is erg mooi en groot. Het restaurant is prima en het ontbijt is ook OK. Het personeel is erg aardig. Het hotel ligt ong. 10 min. van Cha-Am (taxi) en 15 min. van Hua-Hin (taxi). Echt een aanrader als je van rust houd.

Gereisd in april 2005

Hotel Beach Garden info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats