Cha-am

We hebben een aantal aanbieders voor Cha-am voor je op een rij gezet:

vakanties Cha-am

We hebben een aantal aanbieders voor Cha-am voor je op een rij gezet:

Reviews over Cha-am

We zijn in deze plaats al 7 keer geweest!

Hans
    11-3-2018

Erg rustige plaats. Strand is ideaal voor kinderen, want het loopt langzaam af. Na 21.00 uur is er weinig meer te beleven. Wel in de buurt van het Methavalai hotel en Tara Mantra veel restaurantjes om uit te kiezen.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxte plek

Familie
    29-3-2017

Heerlijke plek.. Van alles te doen, winkelen, uiteten, markt, op het strand liggen. Iedereen is het er heel erg relaxed, rustig en aardig.. Als je op zoek bent naar een hippe uitgaansplaats moet je niet hier zijn. Maar omdat wij dit niet zocht zaten we hier perfect!

Gereisd Met partner in maart 2017

Jammer, geen mooie kleur zee.

carlanoot
    29-4-2016

Goed strand om te wandelen richting de vissershaven. Leuk om de gekleurde vissersboten te fotograferen. Veel mooie schelpjes op het strand gevonden. Prima voor een paar daagjes. Genoeg restaurants en winkels.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima badplaats

frans van damme
    20-11-2015

Rustige badplaats tijdens de week, plaats zat op het kilometerslange mooie strand tijdens de week. In het weekend als de thaise weekendtoeristen massaal toestromen heel druk. Restaurantjes voor elk wat wils. Nachtleven is beperkt tot 1 belangrijke straat ''busstation''. Voor discotheken moet je naar hua hin, daar zit je ook goed voor shopping en vertier maar anderzijds vond ik het te druk voor mij. Ik verbleef in cha-am in het long beach hotel, alles naar wens. In de straat heb je een goede pizzeria en meestal noors getinte restaurants en ook een coffeeshop uitgebaat door een vlaming waar je een goede koffie, biertje, cocktail en belgische snacks kan verkrijgen. Huur een scooter en verken de omgeving. In en rond het park kun je een soort varanen en vooral veel aapjes spotten. Best niet voederen. Groeten.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

Niet weer naar Cha Am

Thea
    8-7-2015

Geen bestemming om langere tijd te verblijven. Na 2 dagen heb je het absoluut wel bekeken. Overal fietsen te huur maar de omgeving is niet echt leuk. Het strand is maar een smalle strook. Niet een strand om lekker een aantal uren te verblijven.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Cha-am scoort een 7,1 uit 10, op basis van 77 reviews