Hotel Windsor Suites

• Sauna

14 reviews over Hotel Windsor Suites

• 5D. Pijnacker23-11-2011

Redelijk hotel

Wij waren begin oktober 2011 een paar dagen in dit hotel. Gevonden via het internet...Wij hadden een kamer in het oude gedeelte, wat een beetje gedateerd was, wel redelijk schoon! internet was gratis voor de periode dat we er verbleven. Het ontbijt beneden, was redelijk, niet geweldig! beetje rommelig en erg rumoerig. Ligging is perfect t.o.v. skytrain. Zwembad prima, erg rustig daar toen wij er waren...Ik ga in febr. nog een keer terug, heb al geboekt, maar vraag dan wel een kamer in het nieuwe gedeelte....De buurt is redelijk, met wat leuke restaurantjes in de buurt. Het personeel is redelijk vriendelijk, maar spreken over het algemeen alleen Thais.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 5robyn kempen13-06-2011

niet voor herhaling vatbaar

bij aankomst waren we al "geupgradet" naar het hoofdgebouw dan wil ik de vorige kamers niet zien. behang kwam van de muren, vloerbedekking met gaten, randen van het bad smerig. bij inchecken om 13u was er pas 1 kamer klaar. Bij het zwembad (wat overigens heerlijk maar klein was) gewacht maar om 17u was de 2e kamer nog niet klaar. na reclamering was het snel opgelost. ligt gunstig bij de skytrain. maar weet zeker dat er voor dit geld betere hotels te vinden zijn in bangkok

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Monique18-02-2011

Goed hotel met centrale ligging

Prima hotel om Bangkok te gaan verkennen! Centraal gelegen en lekkere ruime kamers. Goed ontbijt en heel uitgebreid. En een heerlijk zwembad waar je lekker even tot rust kunt komen na een lange vlucht of een dagje Bangkok! Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juli 2004

• 8Dekkers09-02-2010

Goed hotel, centraal gelegen

Gereisd met partner in februari 2010

• 7Maarten Uijterwaal23-09-2009

Middenklasse stadshotel

In 2006 hier een aantal nachten verbleven. Ik zou niet zo snel terug gaan naar dit hotel, omdat de locatie (beetje vies buurtje) niet goed genoeg is én omdat er betere alternatieven voor hetzelfde geld zijn.

Wij zijn tijdens ons verblijf van kamer gewisseld, omdat in de eerste kamer een aantal kakkerlakken woonden. Niet zo lekker dus. De kamers zijn heel royaal, met een eigen woonkamertje. Het hotel en de kamer zijn wel comfortabel.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 9Ellen03-04-2008

Zojuist terug, na 18 dagen in dit hotel geweest te zijn. Prima, een echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2008

• 8arie en sylvia11-01-2008

fijn hotel voor gezinnen, omdat er suites zijn met deur tussen twee slaapruimtes. heerlijk zwembad. vlakbij mooi park en groot winkelcentrum, vlakbij skytrain naar centrum.

Gereisd met familie in februari 2004

• 8Linda 12-08-2007

Goed hotel en een goede ligging. Rustig gelegen, maar wel centraal. De kamers zijn lekker ruim; aparte slaapkamer en een aparte woonkamer. Ontbijt is lekker en uitgebreid. Zeker weer een hotel om terug te komen.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7nien19-03-2007

Ontvangsthal groot en rumoerig,kamers mooi met goede bedden.Fijn zwembad.Ontbijt op de 32e etage.Prima en een aanrader!Eerste dag beneden ontbijt gehad,was erg druk en onrustig.

Gereisd in maart 2007

• 8Pierre02-06-2006

We waren met ons gezin hier (2+2) in Mei 2006. Veel zakenlui en congres-gangers, de ligging is goed, vlakbij de Skytrain. De eerste suite die we toegewezen kregen was beneden peil, oud met tapijt, stonk verschrikkelijk en klein voor vier personen (op de 10e verdieping), na klagen bij de receptie kregen we een mooie suite op de 23e verdieping. Mooi uitzicht, grote schone kamer. Maar laat je dus niet afschepen met een tweede keus kamer.

Gereisd in juni 2006

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking