Hotel Vie Bangkok MGallery

Hotel Vie Bangkok MGallery
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Vie Bangkok MGallery voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Vie Bangkok MGallery in het Nederlands

Echt wel een fantastische plek

Evelien, 10-2-2014

Groot hoog gebouw met een prachtig uitzicht, een zeer groot, maar echt zeer groot ontbijtbuffet, hier kan je smullen vanalles en nog wat, voor elk wat wils, zeer verzorgd en zeer lekker. Goede ligging vlak bij de skytrain een aanrader als je tegen overbevolking kan :).

een goed hotel.

jan en ria uit rotterdam, 24-7-2011

prima hotel,goede ligging.

klein maar mooi zwembad,jammer dat het in een ander gebouw is.

niet duur voor dit hotel.

Gewoon doen!

Petra, 30-9-2010

Toppertje!! Nieuw mooi strak hotel,naast skytrain halte.Een korte wandeling naar het winkelcentrum. Uitgebreid ontbijt. Niet al te groot zwembad maar door ligging op hoogte en glazenwand prachtig uitzicht over de stad .

Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maynard, 30-8-2009

Geweldige plaats....kreeg vanwege de tourisme dip een upgrade naar de junior suite. Te gek!! Super prettige front desk. Goed in engels en bereid te helpen.

Alles was te gek....

enige minpunten....stof in de hoeken bij de banken,..hahaha...Nou nee...een ding was minder...1 de douche liep het water niet weg. Maar als dat alles was? Ik heb nog nooit zo lekker geslapen. Het is op 7 min loopafstand van SIAM Paragon en MBK. Tegenover het hotel is Station Ratchatewi...Topper voor mij!

super hotel!!

reisagent, 20-8-2009

Dit is echt een super hotel,

nog niet zo lang open en service is geweldig! Alles netjes en schoon en dichtbij de Skytrain. Perfect voor mensen die de stad willen verkennen en lekker luxe willen zitten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vie Bangkok MGallery in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vie Bangkok MGallery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vie Bangkok MGallery scoort een 8.71 uit 10 op basis van 5 reviews.