Appartement The Riverside Bangkok

Laatste review

Prima vertoeven

Remi van Dijk,
30-8-2009

Vanaf de luchthaven is het 30 autominuten naar the riverside appartments.

De ligging en uitzicht vanaf de 29e verdieping over Bangkok en de rivier is adembenemend. Het appartement heeft een gratis bootservice naar de overkant waar Saphan Taksin BTS station ligt en de cenrale pier waar alle bootverbindingen stoppen. Je kunt dus alle kanten op met het openbaar vervoer. Het studio appartement heeft alles wat men nodig heeft, wifi, wasmachine, goed 2 persoonsbed, beveiliging, airco etc etc. Engels beheer en makkelijk te boeken via internet. Groot zwembad op de 6e verdieping, internetcafe, bar. Prima om Bangkok een week te verkennen en dit te gebruiken als uitvalsbasis. Vriendelijk personeel en schone indruk, snelle liften. Eigenlijk hebben wij geen minpunten kunnen vinden.

Kenmerken
Speeltuin
Sauna

1 review over Appartement The Riverside Bangkok in het Nederlands

Prima vertoeven

Remi van Dijk
30-8-2009

Vanaf de luchthaven is het 30 autominuten naar the riverside appartments.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement The Riverside Bangkok in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement The Riverside Bangkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.