Luxe hotelWeer vandaag32°27°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor The Athenee Hotel - a Luxury Collection Hotel, Bangkok voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel The Athenee Hotel - a Luxury Collection Hotel, Bangkok in het Nederlands

Prima hotel met een prima service

arjan brinkhof
11-9-2011

uitstekend hotel met een prima ligging en echt een prima service. Heel vriendelijk personeel en staan altijd voor je klaar. Mooie kamers en erg schoon.

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel

d_jansen17
14-8-2011

$ nachten verbleven in ditr hotel. Wij hadden een junior suite. Geweldig. Het ontbijtbuffet is meer dan top. Leuk zwembad. Enig nadeel. Niet echt op loopafstand naar de winkels. Het hotel heeft verschillende restaurants.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

beste deal van de stad!

Pieter
16-3-2011

In januari een weekje in het Plaza Athenee mogen verblijven. Wat een ontzettend luxe en perfect verzorgd hotel is dit zeg.... Hoogtepunten zijn het zwembad (oase van rust en nog ruim ook) en het ontbijtbuffet. Dat laatste is incl showcooking en de obers weten na 1 dag al hoe je je koffie het liefst drinkt, erg attend. Kregen een clubroom upgrade bij binnenkomst en al met al is dit mijn favorite hotel geworden in Bangkok. Als je een beetje goed zoekt op internet kun je al voor Eur 90 incl tax/ontbijt per kamer verblijven en dat is een meer dan goede deal.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Geweldig een echte aanrader

karin
2-4-2010

Verblijf Maart 010

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in Thailand en verbleven dit keer in t plaza Athenee, het is nu een Royal Meridien hotel dus je krijgt ook punten als je lid bent van de Sheraton/Meridien groep.

Het hotel ligt erg gunstig vlak bij de night market en het lumpini park, de skytrain ligt om de hoek waar ook de grote warenhuizen zijn.

Wij hebben ook gebruik gemaakt van de upgrade, voor 20 euro per person gratis wijn en bier en heerlijke snacks.

Het hotel heeft een mooi zwembad en erg lekkere restaurants, vooral het Thaise restaurant is een aanrader.

Je kan ook lekker buiten zitten en naar de jazz zangeres luisteren.

Gereisd Met partner in maart 2010

2003

Geweldig goed hotel in Bangkok! Niet te vergelijken met in

Tim
2-11-2003

Geweldig goed hotel in Bangkok! Niet te vergelijken met het gelijknamige zusterhotel in New York.. Dit hotel is gloednieuw, het personeel uitermate gastvrij en behulpzaam, de restaurants divers goed en niet duur en de ligging is zeer centraal! Tip: boek een suite of kamer op de Club Athenee floor, dan heb je automatisch toegang tot een prive lounge voor ontbijt, snacks en drankjes. Onze suite was ruim, mooi ingericht en had een fantastisch uitzicht over Bangkok. Een echte aanrader!

Gereisd Anders in november 2003

• Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Strand faciliteitenGratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Frans, Glutenvrij, Internationaal, Japans, Lunchpakketten, Sushi, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenHardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Athenee Hotel - a Luxury Collection Hotel, Bangkok in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Athenee Hotel - a Luxury Collection Hotel, Bangkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel The Athenee Hotel - a Luxury Collection Hotel, Bangkok