Hotel Siam Society

1 review over Hotel Siam Society in het Nederlands

rustige plaats in druk Bangkok

Phu Khieo
27-8-2009

Een kleinschalig resort met thema kamers op ongeveer 20 minuten van de internationale luchthaven van Bangkok. Het hotel richt zich met name op de Thaise klantengroep. Kamers in de hoofdgebouw van 1200 bath en kamers in de bijgebouwen vanaf 1500 bath. Je wordt naar de bijgebouwen gebracht met een elektrische Tuk Tuk. Alle kamers voorzien van bubbelbad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siam Society in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siam Society zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siam Society scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.