Luxe hotelWeer vandaag34°27°
Hotel Siam Kempinski

We hebben een aantal aanbieders voor Siam Kempinski voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Siam Kempinski in het Nederlands

Top Hotel

Albert Vincken
26-1-2011

Siam Kempinski ligt midden in de stad direct naast het grote winkelcentrum Siam Paragon. Als je door het winkelcentrum loopt kom je uit bij de monorail, een trein in de lucht die door de stad loopt tot aan het vliegveld. Alle bezienswaardigheden van Bangkok zijn hiermee gemakkelijk te bereiken. Het Hotel zelf is geweldig mooi en chic. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Toen wij daar waren was het Hotel net 2 maanden open. Je kijkt je de ogen uit, zo mooi en strak is alles.

Gereisd Met vrienden in december 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siam Kempinski in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siam Kempinski zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.