Géén boekingskosten

Hotel Shanghai Mansion

ThailandThailandBangkok

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Shanghai Mansion voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 9 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

10 Reviews over Shanghai Mansion

• 7gurko12-11-2018

Mooi old style hotel, vrij duur

Onze uitvalsbasis bij een 3 daagse excusietrip. Hotel is wat verouderd maar voldoet. Bedden zijn goed en groot, douchedeur en wc deur zijn van glas met afgeplakt troebel plastiek die niet de hele deur bedekt. je zit dus op de wc te kijk en de douche bied dus ook een inkijk rand van 10 cm rondom. ook van wc naar douche kan je kijken. Niet handig met kinderen, Wat bij ons het geval was.Ontbijt was ok.

• 9Desiree28-01-2014

Zeer sfeervol boutique hotel in Bangkok

Het Shanghai Mansion ligt midden in de sfeervolle wijk Chinatown in Bangkok. Het hotel is heel sfeervol ingericht in de stijl van Shanghai rond 1900. De kamers zijn zeer kleurrijk en mooi ingericht. Ik vond de vogelkooitjes in de badkamer een heel origineel detail.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• 8Brigitte11-04-2012

sfeervol boutique hotel in druk chinatown

We verbleven hier 4 nachten in maart 2012 in een Mu Dan Peony Classic suite, met een fantastisch bed, 2 meter breed met zeer goede matras (niet te hard dus) enorme badkamer met vrijstaand ligbad, aparte ruime regendouche en aparte ruime wc, beide met gezandstraalde glazen deuren, lavabo op zeer brede tafel met veel plaats. Koelkast die elke dag gratis aangevuld werd met 2 blikjes cola, 1 singha bier, 2 flesjes water, chips en oreo koekjes (ook al hadden we slechts kamer met ontbijt geboekt). Kleerkast in chinese stijl met gratis safe. Salon met flatscreen TV. Deze suite kamers bevinden zich op de 2 verdieping, zelfde als de receptie en de mooie grote vijver. Elke dag kon er gereserveerd worden voor een gratis tuktuk naar : Wat Phra Kheo of naar Mah Boon Krong shopping Mall. Het ontbijt was uitgebreid met 3 soorten vers fruit, potjes yoghurt, toast, croissants, omelet op bestelling, en ruime keuze aan oosters ontbijt (heerlijke dim sum !) Een rustig mooi hotel, een aanrader!

• 8kim17-11-2010

De rust in een mega stad

Dit hotel is de rust zelf in de mega chaotische stad! Het is erg mooi ingericht en het personeel is heel erg vriendelijk. De kamers zijn erg schoon en sfeervol. In de avond is het erg leuk om door de hoofdstraat (hier zit het hotel aan) te lopen want je komt de meest rare etenswaren tegen! Erg gezellig! Het enige nadeel dat ik mij kan bedenken is dat de lift in het hotel erg stinkt.. maar als dat alles is :-).. De bar in het hotel is gezellig en ze hebben vaak een muziekbandje die er speelt.

• 7Susan8409-11-2010

sfeervol

Van buiten ziet het er lang niet zo mooi uit dan van binnen...misschien komt dat ook wel door de omgeving. Midden in China town, veel drukte dus! Eenmaal binnen merk je daar niks van (eventueel wel een drukke gast die in de kamer naast je slaapt!) Helemaal in Chinese sferen ingericht, zeer mooi! Vriendelijk personeel, willen je overal mee helpen! Helaas vonden wij het eten minder, ontbijt was traag (als je bijv... scrumbled eggs, of pannenkoeken erbij wou hebben). Maar al met al een prima hotel!

• 8Monique16-10-2010

super gelegen

In februari hier 2 nachten verbleven als afsluiting van de vakantie. Het hotel ligt midden in China Town dus superdruk maar daar heb je op de kamer totaal geen last van. Ontbijt was gewoon goed en de hotelbar met gratis internet en live muziek was heel sfeervol. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in Chinatown willen zijn.

• 9martijn en chantal26-09-2010

super!!

we hebben hier 2 nachten verbleven wat een mooi hotel!midden in chinatown. kamers zijn heel mooi ingericht met een queensizebed. het hotel heeft een jazzbar met live muziek.echt super echt een aanrader

• 9manders.carijn19-10-2009

Mooi tot in de details!

Hotel ligt midden in China Town (zeker 's avonds een keer bezoeken en hapje eten op straat), en is prachtig Chinees ingericht. De kamer was ruim met een goed bed, de minibar werd meerdere keren per dag gevuld en ook hier weer een prachtige Chinese invulling. Het ontbijt was redelijk uitgebreid en de medewerkers waren allemaal erg vriendelijk,met name de portiers. Enig minpuntje, de hotelkamer had geen raam maar dat weerhoudt ons er niet van dit hotel tot een aanrader te bestempelen!

• 8Ryan25-06-2009

Best spot in China Town BKK

We spent the first few nights of our honeymoon at the Shanghai and it was great. The rooms are pretty small, but the decor is great, showers are wonderful (and sexy with that full wall of mirrors...). The staff was great - the door guys are really helpful when doing taxis or tuk tuks (everyone says tuk tuks are sketchy for tourists but we disagree - just make sure to state exactly where you want to go - have someone write it in Thai if you can - and agree on a price before hand). We picked Chinatown because of the number of markets and temples you can walk to easily - which was great - but the food is mostly Chinese which left me a bit disappointed (I wanted curry for days on end...). All in all I'm sure the Shanghai is the best spot to stay in ChinaTown.

• 7wouter18-01-2009

geen 'value for money'

We hadden dit hotel vooral gekozen voor de beschreven mooie inrichting. Dat viel tegen. De inrichting was aardig maar de lelijke kale betonvloeren met scheuren lieten weinig van romantiek over. Mogelijk zijn die betonvloeren tijdelijk want drie van de 6 verdiepingen waren gesloten voor renovatie. Er was echter geen korting op de forse prijs. Verder vrij rumoerig, geen ramen en een erg simpel ontbijt. De liften zijn mooi van buiten maar lelijk 'opgelapt' van binnen en hebben geen spiegel. De brandveiligheid leek ook niet in orde: er is geen vluchtplan op de kamer en er lijken geen trappen te zijn. Verder kun je naar de kamer zonder langs de balie te komen, wat veel privacy geeft maar wat minder veilig is. Wel bijzonder was de 'stortdouche'. Ook was er gratis wifi, al moet je daarvoor wel eerst een password vragen. Het personeel was heel vriendelijk en extra laat uitchecken kostte weinig extra. Het hotel staat buiten nog aangegeven met de oude naam 'Changhai Inn' wat verwarrend kan zijn.

Hotel Shanghai Mansion info

• AirconditioningBeschikbaar