Hotel Royal Orchid Sheraton & Towers

Hotel Royal Orchid Sheraton & Towers

9.2Fenomenaal

Thailand, Thailand, Bangkok

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Orchid Sheraton & Towers voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

17 reviews over Hotel Royal Orchid Sheraton & Towers

• 9Anton19-01-2013

Prima uitvalsbasis aan de Chao Phraya rivier

Royal Orchid Sheraton is prachtig gelegen aan de Chao Phraya rivier. De kamers zijn goed verzorgd en hebben allemaal zicht op de druk bevaren rivier. Ontbijt is zeer uitgebreid en de keuze in restaurants voor diner met prachtig uitzicht is ruim. Het hotel heeft vaak grote groepen, maar daarvoor is een separate receptie, zodat dat niet tot overlast leidt. Het is ons start en eindpunt bij reizen naar Thailand geworden.

Gereisd met partner in december 2012

• 9M&M10-09-2011

Mooi hotel meer super uitzicht

Wij verbleven hier als sightseeing locatie voor Bangkok. Dat was echt super. De express- boot stopt naast het hotel en hotel heeft ook een shuttleboot naar naastliggende skytrainstation. Deze shuttleboot vaart elk half uur. Uitzicht is prachtig over de rivier (dit hebben alle kamers, volgens ons). Wij verbleven hier met personeelskorting dus prijs/ kwaliteit verhouding en etens prijzen kunnen wij niet goed over oordelen, op dit alls zat namelijk korting. Wij zouden het hotel in ieder geval aanraden, waar anders krijg je nog een verjaardagstaart als je toevallig jarig bent tijdens het verblijf??? Het hotel heeft 2 zwembaden waarvan 1 in de prachtige tuin (beide met gratis handdoeken service) Uiteraard gratis wifi en print service op onderste 2 verdiepingen, maar dat is meestal in zakenhotels. Vriendelijkheid van personeel kost niets, maar is bewonderenswaardig!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9HelgaDW29-07-2011

Fantastisch hotel mooie ligging

zwembad & bar met zicht op rivier! Mooie kamers, lekker ontbijtbuffet, goede ligging,

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Bakdek127-08-2010

Prachtige plek, mooi hotel

We waren al vaker in Bangkok geweest en wilden nu een hotel aan de rivier. Dit hotel ligt aan de stad-kant van die rivier, alle kamers hebben uitzicht en de express boot stopt voor de deur evenals de ferry naar de overkant waar je direct op een lokaal marktje staat waar weinig toeristen komen en je voor vrijwel niks, de lekkerste lokale dingen eet. Aanwijzen op een fotomenu. De gratis shuttle boot van het hotel vaart meermaals per uur naar de skytrain waarmee je ook de andere delen van de stad kunt bereiken. Zou zo weer terug willen.

Gereisd met partner in september 2009

• 10karin27-06-2009

geweldig !!!

Heel mooi hotel, met vriendelijke personeel. Heerlijk eten. Goede ligging met fijne transport mogelijkheden. Komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Elianne14-07-2008

Geweldig hotel,heerlijk zwembad met bar, vlakbij alle bezienswaardigheden en vriendelijk en behulpzaam personeel. Volgende keer weer!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Dylan02-01-2008

Prachtig hotel,uitstekend eten, en zeer vriendelijk personeel wat goed engels spreekt. Gunstige ligging voor het uitgaans leven. Mooi uitzicht over de rivier. Zijn hier 25 januari wederom.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9astrid31-10-2007

geweldig hotel dat ligt aan de rivier waardoor je met de de bootjes van de river express heel eenvoudig alle leuk plekken van bangkok kunt bereiken. ook opstapplek voor de skytrain is vlakbij. kamers zijn prima, de tuin met de 2 zwembaden een heerlijke plek om te relaxen. ontbijt is zeer overdadig en de restaurants erg goed. kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in november 2006

• 10RL Visser31-07-2007

Tsja, wellicht 1 van de beste hotels in Bangkok. Ik weet niet wie er slechts vier sterren heeft opgeplakt maar dat zijn er twee te weing. Het is en zogenaamde "luxury edition" en dus 6 sterren. En daar ben ik het volledig mee eens. Ik denk er nog wel eens met weemoed aan toe....

Gereisd met partner in december 2003

• 9Sanneke21-05-2007

Heel fijn hotel. We zijn net terug van onze reis naar Thailand. En deze begonnen in Bangkok. Prima kamers met mooi uitzicht op de rivier. 2 Mooie grote zwembaden, waarvan 1 in een mooie tuin. Eten in 1 van de restaurants is werkelijk top! Uiteraard duurder dan wanneer je ergens een eettentje zoekt in de stad zelf, maar de kwaliteit is heel hoog! Gewoon een heel fijn luxe hotel voor niet al te veel geld. Aanrader!

Gereisd in mei 2007

Hotel Royal Orchid Sheraton & Towers info