Hotel Pullman Bangkok

Hotel Pullman Bangkok

9.2Fenomenaal

Thailand, Thailand, Bangkok

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.032p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.2Fenomenaal

• Kinderopvang
  • Sauna

36 reviews over Hotel Pullman Bangkok

• 2018
    9Hartevelt03-01-2018

Super!!

Heerlijk hotel. Het personeel was modern gekleed(zwarte broek en wit shirt) en zeer vriendelijk. Toen we aankwamen was onze kamer nog niet klaar. Als compensatie konden we wat drinken aan de poolbar. Kamer was ruim en van alle gemakken voorzien, netjes en schoon. Het ontbijt fantastisch. Super uitgebreid er ontbrak niets. De ligging was voor ons ook ideaal. Dicht bij de taxiboot over de rivier en anderzijds dicht bij het nachtleven. Wij hebben hier trouwens ook nog gedineerd. Dat kan ik echter sterk afraden. Wij vinden het niet erg om wat geld uit te geven voor ons eten maar dan moet het wel nog lekker zijn. En dat was het zeker niet. Op straat eet je beter voor stukken minder geld. En in tegenoverstelling van het personeel in de rest van het hotel was deze in het restaurant onbeschoft. Dit is niet hetzelfde restaurant waar het ontbijt wordt geserveerd. Dat is wel super. Maar als wij weer richting Bangkok gaan, gaan we zeker weer naar dit hotel!!

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8Capelle24-12-2012

Modern hotel

In december 2012 hier 3 nachten geweest. Het hotel heeft direct bij binnenkomst al een hele moderne uitstraling. Personeel is gekleed in witte shirts en zwarte broeken. Als je de lift neemt, schrik dan niet, want de achterwand bestaat uit een groot beeldscherm, waar flitsende modeshows (?) op worden vertoond. De kamer zelf is ook grotendeels in wit (inclusief het laminaat) uitgevoerd. De ramen lopen door tot op de vloer. Is best wel even wennen als je op de 26-ste verdieping zit en je kijkt naar buiten. Badkamer is ruim met aparte douche en bad. Kingsize bed slaapt heerlijk. Wifi ontvangst is gratis en goed. Betaalbare produkten uit de mini bar. Voldoende keuze bij het ontbijtbuffet. Service (o.a. bij het uitdraaien van onze boarding passen) is goed. Klein zwembad en goed uitgeruste fitness aanwezig. Enige opmerking is dat hygiene op de kamer en in het restaurant voor verbetering vatbaar is.

Gereisd met partner in december 2012

• 9edoppert15-07-2012

Nu Pullman, nog steeds uitstekend

Twee jaar geleden in dit hotel gelogeerd, maar toen onder de naam Sofitel Silom. Na de facelift van het hotel is er wat de kwaliteit betreft weinig veranderd. In een woord een geweldig hotel. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, mooie, schone en ruime kamers met een prachtig uitzicht (vraag naar een kamer op een van de hogere etages). Fantastisch ontbijt. Fijn zwembad en in de gym redelijk nieuw fitness apparatuur. Voor wat extra bahts heb je gratis wifi en mag je elke dag gebruik maken van de middagborrel, waarbij je naast je drank naar keuze ook heerlijke hapjes geserveerd krijgt. Aanrader! Dit hotel aan de Silom Road is vlakbij het drukke uitgaansleven van Patpong, wat op zich een voordeel kan zijn als je het nachtleven induikt. Persoonlijk ondervond ik ditmaal een minpuntje en dat is dat er ook sextoeristen verblijven, herkenbaar aan de jonge meisjes of jongens die ze meenemen naar hun kamer. Maar dat is Bangkok, met name Patpong. Het hotel is in ieder geval grandioos.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9filip13-06-2012

heet nu Pullman hotel

knap hotel langs de drukke hoofdstraat dus alles zeer nabij, vriendelijk personeel,mooie kamers voorzien van alle comfort met restaurant op de 37ste verdieping en buitenterras.er is ook een klein zwembad met enkele ligbedden en een bar.net ontbijtrestaurant met zicht op silom road en zzer gedienstig personeel

Gereisd met partner in mei 2012

• 9bwi195001-04-2012

Fantastisch hotel

Hotel heeft mooie kamer en een fantastisch uitzicht, wij zaten op de 20e verdieping. Helaas zijn we er maar een nacht geweest, maar is zeker voor herhaling vatbaar. Het ligt gunstig en de skytrain is vlakbij. Ontbijt was zeer uitgebreid. Het is zeker 5 sterren waard.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 10Edo10-07-2010

Geweldig hotel

Na een reis van een maand door Azië (6-2010) was onze laatste bestemming Bangkok, Sofitel Silom. Een geweldig hotel en wat een feest om de laatste dagen van je vakantie zo af te sluiten. Mooie, schone kamers met ramen tot de vloer. Het personeel is zeer vriendelijk en uiterst correct. Een serviceniveau wat je alleen treft in het hoogste segment van de 5-sterren hotels. Een hapje en drankje in de wijnbar op de 38ste verdieping is een ‘must’. Een adembenemend uitzicht over Bangkok. Mooi zwembad, uitstekend ontbijt. Sofitel Silom ligt gunstig ten opzichte van de gezellige uitgaansstraatjes in Patpong. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9David03-05-2009

Beter dan thuis

Ja hier wordt je echt verwend, fijne bedden, vriendelijk personeel, vele keuze restaurants winkelen direct om de hoek, prachtig uitzicht. Ik ga vast nog eens naar Bangkok en dan zeker weer Sofitel

Zakelijk gereisd in april 2009

• 9Barend15-01-2009

Schitterend hotel

Hier het eerste nachtje in Thailand overnacht. Echt een schitterend hotel met prachtige ruime kamers en lekkere bedden. Medewerkers waren allemaal heel netjes en aardig. Ontbijt was ook erg goed.

Zwembad is inderdaad niet groot, maar wel mooi en een leuk uitzicht! Maar wie heeft er een zwembad nodig in het levendige Bangkok? Opvallend was ook de mandarijnen geur op de gangen en in de liften...

Gereisd met vrienden in december 2008

• 10Miranda03-08-2008

Fantastisch!!

Een super hotel,mooie kamers,goede service,eten zeer uitgebreid.We hoorden op de kamer de hele tijd deuren dichtslaan maar dat was iets van de airco's dus bleef het geluid constant,toen vroegen we om een andere kamer,het duurde even maar kregen wel een andere kamer.De sky-train is een aanrader,ligt om de hoek en niet duur!!Vanuit dit hotel makkelijk op eigen houtje excursies gedaan bv. The tiger tempel in kanchanaburi,ZEKER DOEN!!

Gereisd met partner in mei 2008

• 10Annemarie03-04-2008

Ongelooflijk dat dit geen 5 sterrenhotel is. Echt een van de mooiste hotels in alle steden van Thailand!! Top!!

Gereisd met partner in april 2008

Hotel Pullman Bangkok info