Hotel Pullman Bangkok Grande Sukhumvit

We hebben een aantal aanbieders voor Pullman Bangkok Grande Sukhumvit voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Pullman Bangkok Grande Sukhumvit in het Nederlands

Goed gelegen op een centrale plaats in Bangkok

mba
8-12-2010

Zeer goed hotel met uitstekende voorzieningen en service. Personeel hielp zelfs bij het inpakken van bagage bij onvoorzien overhaast vertrek. Wifi op de kamer wel laten ondersteunen door extender. Wil er zeker naar terug bij volgend bezoek aan Bangkok.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel als uitvalsbasis

André
8-1-2010

Dit hotel staat vlak bij een metro- en skytrainstation waarmee je in no-time Bangkok kunt bereizen. Ruime en nette kamers en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pullman Bangkok Grande Sukhumvit in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pullman Bangkok Grande Sukhumvit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.