Hotel Novotel Bangkok Sukhumvit 20

HotelWeer vandaag32°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Bangkok Sukhumvit 20 voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Novotel Bangkok Sukhumvit 20 in het Nederlands

Zakelijk

Uitstekende verblijfsaccommodatie

Erpee te Dee
1-10-2016

Voor zaken (helaas) maar 1 nacht verblijf gehouden in dit keurig nette hotel met zijn erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik verbleef op de 22e etage en had dus mooi uitzicht over Bangkok vanuit een fijne, ruime, schone, en geluidsarme hotelkamer. Het Wifi-contact was prima, er waren voldoende TV-zenders, en er was een minibar met inhoud op de kamer. De zacht zoemende airco voldeed uitstekend. Het zwembad is wat klein en eigenlijk alleen goed genoeg voor wat baantjes te trekken voordat men gaat werken.

Het restaurant is uitstekend om een maaltijd te gebruiken.

Er viel niets tegen;maar het zwembad had beter op het dak gesitueerd kunnen zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Bangkok Sukhumvit 20 in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Bangkok Sukhumvit 20 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.