Géén boekingskosten

Hotel Montien Riverside

ThailandThailandBangkok

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Montien Riverside voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 18 reviews

• Sportfaciliteiten

20 Reviews over Montien Riverside

• 8s_smale07-03-2012

kwaliteitshotel maar prijzig

een goed en rustig gelegen hotel. Met taxi ben je in een kwartier in het drukke gedeelte.

• 8carol28-02-2012

Buena relación calidad precio

Es un hotel enorme situado en las afueras del centro de Bangkok. Tiene unos jardines agradables lo cual se agradece después de una visita al centro. El personal muy amable, las habitaciones amplias y bien cuidadas. Dispone de un servicio gratuito de minibus que te lleva al centro donde tienen otro hotel de la misma cadena.

• 9françois25-05-2011

prima hotel

lekker en uitgebreid ontbijt.makkelijk die aanlegsteiger voor de deur.

• 8Marc en Marleen04-04-2011

Luxueus hotel

Hotel is heel goed gelegen om per boot de bezienswaardigheden te bezoeken. Er is een steiger vlakbij. We verbleven er 2 nachten bij het begin van onze rondreis.

• 9Beja26-08-2010

Mooi gelegen aan de Rivier

Het Montien Riverside ligt aan de rivier, maar wat verder van het centrum. De kamers zijn ruim en goed ingericht. Het eten is er goed en aan te raden, omdat het hotel nogal afgelegen staat. Maar je kan natuurlijk altijd een taxi pakken naar het centrum.

• 9Olga en Joost25-08-2010

Zeer luxueuze kamers met mooi uitzicht

We hadden de luxe kamers met een mooi uitzicht op de rivier. Mooie lobby en een fantastisch ontbijt. Restaurants zijn goed, maar stil en wat duurder. Als hotel voor de afsluiting van onze vakantie was dit een goede keuze.

• 9MDB21-07-2010

Luxe

Het hotel licht buiten de stad maar een gratis shuttle brengt je naar het Montien hotel in het centrum. Ruim buiten zwembad, tennispleinen, zeer verzorgde kleedruimte en sauna (waar ze iets teveel eucalyptuspoeder in het saunawater doen). Verzorgd ontbijt met verschillende types eten

• 9Nora21-07-2010

goed gelegen om per boot de tempels te bezoeken

Tijdens onze rondreis was dit hotel goed gelegen .We verbleven er 2 dagen om de verschillende tempels en andere bezinswaardigheden te bezoeken. Groot hotel met een goede service, mooie tuin aan de rivier.Hotel had een aanlegsteiger waarvan je per boot de rivier op kunt, om alles te bezichtigen. We hebben onze reis gemaakt met toeroperator Anders Dan Anders. volledig nerderlandstalige begeleiding. Kleine groep max.20 pers.

• 9Rudy15-02-2010

Nog een bezoek waard

Prachtig hotel gelegen aan de oever van de Chao Praya rivier. Daardoor gunstig gelegen om per boot de verschillende tempels, zolas de Wat Pho, Wat Arum en het koninklijk paleis te bezichtigen. Dit hotel was ons startpunt voor onze rondreis door Thailand met Anders dan Anders. Voor een volledig reisverslag, zie www.vervliet.eu Vriendelijjk personeel en goede service. Ochtend en avondmaal zeer goede uitgebreide buffetten.

• 9Dorine Mestdagh12-09-2009

Een aanrader

Verblijf 10->12/8/2009. Ligt ver van centrum, maar voor 150 Bath ben je er met een taxi. Hotel heeft gratis shuttle op vaste uren zowel naar zusterhotel in centrum ,als naar de pier (skytrain en rivierboten ). Uitmuntend ontbijtbuffet (zalm, sushi, kaas!!!, zeer lekker gebak,...) te veel om op te noemen, jammer dat het maar voor 2 dagen was.

Hotel Montien Riverside info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)