Hotel Le Fenix Sukhumvit

Hotel Le Fenix Sukhumvit

6.9Voldoende

Thailand, Thailand, Bangkok

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Fenix Sukhumvit voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Le Fenix Sukhumvit

• 7A.D.31-08-2011

Aardig hotel

Aardig hotel bij Sukhumvit Road. De kamers zijn sober ingericht, maar wel schoon. Minpunten waren de grauwe handdoeken, het ontbreken van een douchegordijn en het ontbreken van een tafel of iets dergelijks om je koffer op te leggen. Gelukkig had ik een 2 persoonskamer, dus kon ik één van de twee bedden gebruiken om mijn koffer op te leggen. Maar als je met 2 personen de kamer deelt, is er eigenlijk geen plek voor je koffer.

Heb eenmaal in het restaurant gegeten. Het was niet spectaculair, maar ook niet duur. Net als in de rest van Thailand komt het eten van de groep nooit tegelijkertijd op tafel: als de eerste klaar is met het hoofdgerecht, wordt het bij de laatste gebracht.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7marcia14-01-2011

goede centrale plek en top bedden

Het hotel zelf qua faciliteiten is een echt city hotel, niet een waar je komt voor het zwembad en rust. Het ligt centraal, is goed bereikbaar, over het algemeen schoon en scandinavische inslag. Voor ons een topper want de kamers hebben grote en goede bedden! We hebben vaak anders aangetroffen. Vloer met laminaat. i.p.v. smerige vloerbedekking. Houder met boxen voor ipod is aanwezig. Voor een city stay prima! Ook top, de tuk tuk van fenix, brengt je in de buurt waar je naar toe wilt! (even vragen bij jongens)

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Ramona26-10-2010

Gewoon goed

Wij hadden vooraf via TO de overnachtingen gereserveerd en vonden de nachtprijs juist erg goedkoop! Was geloof ik 2 na goedkoopste hotel die ze aanboden. Hotelkamer was mooi, modern en schoon. Ontbijt uitgebreid. Vanaf de rooftopbar geweldig uitzicht. Mojito's erg lekker, maar wel duur. Maar ach, je bent nou eenmaal op vakantie! Ligging, vlakbij skybar en voldoende eetmogelijkheden in de buurt. Kortom, voor een paar dagen vonden wij het prima!

Gereisd met partner in juni 2009

• 4Inocencia10-06-2010

Viel tegen

Voor Thaise begrippen een redelijk duur hotel maar beslist geen aanrader. Kleine kamers en een saai restaurant waar een zeer matig ontbijt wordt geserveerd. Bovendien ontbreekt een buitenzwembad en het binnenzwembad is erg klein. De fitnessruimte stelt al helemaal niets voor. In de buurt zijn veel betere hotels.

Gereisd met partner in mei 2010

• 6Marc Jansen18-09-2009

Prijskwaliteitverhouding niet oke!

Een hotel in Bangkok waar je niet buiten kan zitten en met een binnen zwembad? Dat was beneden onze verwachting, zeker als het buiten 30 graden is. Erg jammer dat dit het duurste hotel was, terwijl de goedkopere veel beter waren.. Geen aanrader wat ons betreft. Bovendien is het een redelijk nieuw hotel en vertoont het nu al sporen van slijtage, door het slechte onderhoud.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Carolien02-04-2009

leuk en goed hotel!!

Dit hotel heeft een goede ligging t.o.v. goede restaurants en de shopping malls zijn per taxi uitstekend te bereiken!!! Goed hotel in fijne buurt en zeker aan te bevelen. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Frank18-03-2009

Mooi "Design"Hotel

Hotel Le Fenix Sukhumvit is een "Design Hotel". Dat Design slaat op het interieur: het exterieur ziet er nogal suf uit. Het hele ontwerp binnen is gebaseerd op de L van Le Fenix. Die Ltref je overal aan: in de vloerbedekking, de wand bekleding, de ramen van de kamers, de deurknoppen en handgrepen van de badkamer en de kasten en in de decoratie van de tafelsin het restaurant. Het hotel ligt redelijk gunstig t.o.v. een drukke straat met winkels en eethuisjes en verder dichtbij een station van de "Skytrain". Gevolg: in het restaurant wordt (m.u.v. het ontbijt) niet gegeten. Een hapje eten en wat drinken kan ook op het dakterras (het "Nest") op de 8e verdieping met een mooi uitzicht over de stad. De kamers zijn mooi ingericht met alle comfort.

Gereisd met partner in februari 2009

• VerzorgingLogies-ontbijt

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenIndiaas, Internationaal, Thais, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
      • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats