Hotel Lamphu Tree House Boutique

Kleine hotelsWeer vandaag34°27°
Hotel Lamphu Tree House Boutique
8,1

13 reviews over Hotel Lamphu Tree House Boutique in het Nederlands

Fijne plek voor eerste indrukken Bangkok

Nienke
19-1-2015

Het is een Thais hotel in de grote stad, leuk als je niet op zoek bent naar hoogbouw of grootschaligheid. Ligt aan een klong, dit ruik je behoorlijk. Het personeel is een komen en gaan van gasten gewend, kijken niet erg naar je om. Zwembad ziet er goed uit, maar was te koud voor ons en onze kinderen toen wij er waren. Ontbijt is perfect. Ligging is fijn, alles op redelijke afstand en toch niet te druk.

Prima hotel

Marissa
17-7-2014

Leuk klein hotel, gelegen in een rustige buurt van het drukke Bangkok. Koh San Road ligt een paar straten verder. Wij hadden een kamer in de second building, een apart stukje van het hotel dat een straat verderop ligt tussen locale bevolking, dat wij als leuk hebben ervaren. Kamer (superior) was schoon en netjes, en redelijk klein. Airco prima. Ideaal om in terug te trekken na een drukke dag Bangkok. Badkamer redelijk modern en schoon. Ontbijt was in onze ogen heel fijn, klein buffet maar precies wat wij lekker vinden: roerei, bacon, toast, wentelteefjes, vers fruit etc. Zwembad is klein maar o zo heerlijk om in af te koelen. Zeker een aanrader dus!

mooi sfeervol hotel

ronny
15-12-2013

Het hotel ligt lekker rustig gelegen op loopafstand van Ko San RD. In de lobby kun je lekker chillen en ze hebben een leuk terras naast het zwembad. De werknemers zijn vriendelijk en het zwembad is een verademing na een dag slenteren. De kamers zijn schoon en netjes. Geen geluidsoverlast.

Heerlijk rustige oase temidden Bangkok.

Nina1
22-7-2013

Dit klein charmant hotel is een pareltje temidden van het drukke Bangkok. Wij genoten van de enorme gastvrijheid, het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

De kamers zijn verzorgd en kraaknet. De airco werkte prima en bij aankomst stond er reeds een babybedje klaar.

Het ontbijt is lekker en uitgebreid. Er is een klein zwembad, ideaal om te genieten na een warme dag. De ligging vonden wij heel centraal en toch rustig. Wij aten 2x in het restaurant en dat viel ons wat tegen. Verder een topadresje!

Prima gelegen niet al te duur hotel

Hanneke
26-8-2012

Op minder dan 10 minuten lopen van Ko San Road. Mooi gelegen aan één van de clongs.

Het zwembad is heerlijk. Na een dagje slenteren door Bangkok is er niets lekkerders dan even een verfrissende duik te kunnen nemen.

Het personeel is ontzettend aardig, idem voor de eigenaren.

Op de verjaardag van de Koning wilden we een hapje in de stad gaan eten. Buiten het hotel werden we opgewacht door familie van de eigenaar. Of we niet liever op het dakterras het feest mee wilden vieren.

Gratis eten en drinken en een mooi uitzicht op het vuurwerk.

Volgende bezoek aan Bangkok ga ik weer naar dit hotel.

Ook leuk: een paar weken na terugkomst werd dit hotel getoond in Floortje Dessings programma How to stay alive, over het overleven van hotelbranden.

Naast een aantal horror-hotels, met weinig tot geen overlevingskansen werd er ook een hotel getoond dat ook niet duur was, maar de zaakjes wel goed op orde had. Dit bleek het Lamphu Tree House te zijn.

Mooi hotel, kamers minder

Patrickvanroest
14-8-2012

Mooi sfeervol hotel op goede rustige locatie middenin stad. Zwembad was heerlijk voor kids. Ontbijt ook goed verzorgd en service ook. We hadden echter 2 kamers gevraagd naast elkaar of connected voor ons gezin met 3 kleine kinderen. In eerste instantie waren ze allebei op 4e etage, maar op 1 vd kamers was airco kapot en moesten we verhuizen naar 5e etage. Dit was niet fijn, maar kan natuurlijk gebeuren. Echter wat me tegenvalt is dat het hotel beneden heel sfeervol is, maar dit zie je niet terug op de gangen en de (kleine) kamers. Badkamers vond ik dramatisch.

Paradijsje midden in Bangkok

Ester
17-2-2012

Sfeervol hotel aan het Lamphu-kanaal. Hierdoor rustig gelegen maar toch op slechts 5 minuten lopen van Kao San Road. Het hotel heeft een zwembad en een buiten terrasje, voelt als een oase in Bangkok. Prima restaurant, prima ontbijt. Kamers zijn wat klein, bedden echter prima, badkamer voldoet. Gratis wifi in de lobby (en ook nog op de 1e verdieping daardoor!)

Hotel is niet te vinden voor taxi- en tuk tuk drivers, zorg voor een goede kaart!

Prima uitvalsbasis in BKK

RiaKadirYasemin
30-7-2010

Ons verblijf in dit hotel in BKK in ons goed bevallen. Als je eenmaal weet waar het ligt (het is inderdaad nogal lastig te vinden), vormt het een goede basis om veel van BKK te zien. 's Middags kun je lekker even afkoelen in het kleine, maar schone zwembad. De omgeving is rustig, terwijk je toch vlak bij Khao San Road bent (tien minuten lopen).

Het personeel heeft er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. We mochten zelfs drie weken lang onze koffers laten staan zodat we met weinig bagage een rondreis konden maken. Toen we weer terug kwamen werden we als oude bekenden ontvangen, hier komen we zeker nog eens terug.

Mooi hotel in de buurt van Khao San

Marianne
1-4-2010

Mooi, niet te groot hotel met zwembad, groot dakterras met uitzicht over Bangkok en op loopafstand van de Khao San. Nette kamer met tv en goede bedden. Om de hoek kleine supermarkt (7-11) en op loopafstand van een 'halte' van de kanaaltaxi's waarmee je voor een paar cent binnen no time midden in Bangkok staat.

mooie opzet, slechte afwerking

web
29-9-2009

Hotel is erg mooi opgezet (donker hout etc), maar het mist de finishing touch. Zo stinkt het erg bij de afvoer van het zwembad, zijn het relatief kleine kamers en kn geen enkele taxi/tuktuk chauffeur het hotel vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lamphu Tree House Boutique in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lamphu Tree House Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.