Hotel Khaosan Palace

Hotel Khaosan Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Khaosan Palace voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Khaosan Palace in het Nederlands

Fantastische ligging midden op Khaosan Road

Irene
9-12-2014

Khaosan Palace ligt midden in het centrum van Bangkok, namelijk op Khaosan road! Vanuit daar kun je heel makkelijk bezienswaardigheden bezoeken. Er staan zelfs tuktuk's voor die je voor 20 baht (0,50 euro cent) een city tour geven! Daarnaast heeft dit hotel een mooi zwembad op het dak wat ook echt heerlijk is om even af te koelen na een dag sightseeing. Het is niet luxe, maar dat verwacht je ook niet voor deze prijs. Voor dit geld is het top! Aanrader!

Gereisd Met partner in november 2014

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Khaosan Palace in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Khaosan Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.