Bed and Breakfast K.T.Guesthouse

1 review over Bed and Breakfast K.T.Guesthouse in het Nederlands

Een zeer net guesthouse.

Tonny van Eck
13-4-2010

Kt guesthouse is eigelijk een volwaardig hotel met de prijzen van een guesthouse. het ligt wel wat buiten het centrum, maar met een taxi en nog geen 100 baht sta je er op 20 minuten. De kamers zijn goed en het hotel heeft zelfs een zwembad, wat erg aangenaam is als je aan het einde van de middag na je bezichtigingen en bezoek aan de markten en shopping malls even wilt afkoelen en wilt genieten van een frisse versnapering. Op de site staat een route beschrijving in het Thais wat erg handig bleek te zijn.

Een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast K.T.Guesthouse in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast K.T.Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.