7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Mercure Fortune Bangkok voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Grand Mercure Fortune Bangkok in het Nederlands

Mooi hotel

Astrid de Blecourt
3-3-2014

Mooi hotel met lekker eten in het restaurant.

Gereisd anders in juni 2013

prima hotel

savhofwegen
31-5-2011

Een mooi hotel maar de ligging is niet super. Er zijn leukere wijken om te zitten. Het onbeitbuffet was heerlijk en het winkel centrum wat er naast zit isgrapig om je te vermaken.

Ik kon heel makkelijk een bedje voor mijn dochter neer zetten zelf hadden ze eventueel ook nog een megakinderbed te leen. Met het buffet mocht ze kosteloos mee eten.

Een tip: neem een taxi naar de dierentuin dustit zoo! Heerlijk na of voor een vliegreis om op adem te komen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Goed hotel

phara_
9-12-2010

Tijdens onze doorreis in Thailand zijn we in dit hotel 3 dagen gebleven. De kamer was netjes en proper. We hebben enkel ontbeten in dit hotel en hier was veel keuze. Het hotel ligt wel ver van het centrum. Juist voor het hotel is een metrostation. Daar namen we de metro naar het centrum want het was wel een goede verbinding! Dat ging heel gemakkelijk. Maar je was dus wel even onderweg. Je kon niet 's avonds zomaar ergens naartoe. Naast het hotel was een soort van shoppingcentrum voor IT. Je kon er ook wel eten. Het hotel had wel een leuk zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2010

mooi verzorgd hotel

Oosterlee
14-8-2009

dit hotel was de eerste van onze rondreis, 2 nachten gebleven.. zeer nette schone kamers! Mooi winkelcentrum er tegenaan waar je wat vertier hebt. Zijn georganiseerd naar het centrum geweest, dus niet met eigen middelen.. ontbijt uitgebreid en lekker.. geen balkon op de kamer.. maar dat wil je ook niet echt in deze stad..

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Wij zijn hier in september 2007 geweest. Vond het een heel goed hotel.. alleen inderdaad als je ergens naar toe wilt heb je gewoon de metro nodig (wat wel naast het hotel ligt) 's Avonds zo even ergens naar toe lopen zat er niet echt bij wat ik overigens erg jammer vond. Wel een super winkelcentrum naast het hotel.

Gereisd met partner in april 2008

Inderdaad je moet de metro nemen om ergens naar toe te kunnen gaan. Mooie kamers. We verbleven er 3 nachten om dan onze vakante verder te zetten, zeker lang genoeg want in Bangkok hangt een geurtje... Hotel is ok

Gereisd met partner in maart 2008

2007

Het eerste hotel van onze rondreis

melleke
16-12-2007

Het eerste hotel van onze rondreis. Mooie kamers, lekker eten. Alleen jammer dat het ver van het centrum lag.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit hotel is erg mooi en ligt pal naast een groot winkelcentrum. Ook direct gelegen naast een metro station. Het is ietwat ver van het echte centrum, maar met taxi of metro zo te bereiken. Zwembad is ook prima.

Gereisd met partner in Sun Sep 16 2007 18:39:38 GMT+0000 (UTC)

Leuk, groot hotel buiten het centrum maar dichtbij de metro. Kamers zijn ruim en bij het ontbijt is er genoeg keus. Douche is in een bad waar je niet in kan liggen omdat die voor Nederlanders te klein is. Een kakkerlak op de kamer werd direct opgeruimd. Hele kamer werd schoongemaakt. Erg netjes.

Gereisd familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel,lettend op details, vlakbij metro en groot winkelcentrum met eetgelegenheden

Gereisd familie in juli 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Betaalde wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Mercure Fortune Bangkok in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Mercure Fortune Bangkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.