Hotel Grand Diamond Suites ****

Hotel Grand Diamond Suites ****

Hotel Grand Diamond Suites
Hotel Grand Diamond Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Diamond Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Diamond Suites in het Nederlands

Winkel locatie

Michael, 13-5-2011

Het hotel ligt midden tussen de grote winkelcentra's zoals MBK, Siamtower, naast hotel 6 verdieping tellende electronica mall en onder hotel dus voor liefhebber van winkelen en waar genot, voor Grand Palace, What Po of Khaosan road of richting de rivier zit je zeker 20minuten te tuktukken voor ong 100 Baht. Lopend niet te doen omdat je div grote wegen over moet steken en dat is niet te doen.

Hotel mag voor mij 5 sterren zijn ipv 4, zeer nette ontvangst en de kamers zijn zeer groot met apparte woon/slaapkamer met allebei de kamers een flatscreen en een kleine kitchenete en grote koelkast. Ontbijt is Aziatiesch gericht (je bent altans in Azie ; )) wij als NL konden een klein stukje kaas of vlees vinden, broodjes in overvloed en ook eitjes vers voor je gebakken of geklutst al met al goed. Het zwembad is op de 8e verdieping eerst even door de ontbijtzaal heen lopen en ruim genoeg om even op adem te komen.

ik heb al met al geen minpunten kunnen ontdekken, Taxi vanaf airport is 400 Baht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Diamond Suites in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Diamond Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Diamond Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.