Hotel FuramaXclusive Asoke

Hotel FuramaXclusive Asoke

We hebben een aantal aanbieders voor FuramaXclusive Asoke voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel FuramaXclusive Asoke in het Nederlands

erg mooi hotel maar die airco

jannie ruud en rico
14-9-2010

erg mooi hotel super schoon mooie kamers alleen de airco maakt een lawaai niet normaal een paar keer afgezet maar je hebt hem echt nodig ook de trein die achter het hotel langs komt hoor je erg goed meschien dubbele ramen erin zetten dat het helpt we vonden dat erg jammer van de airco ander gaven we de kamer een 9 verder is het een super hotel met een leuke ligging

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FuramaXclusive Asoke in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FuramaXclusive Asoke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.