Hotel Furama Silom

14 reviews over Hotel Furama Silom in het Nederlands

Prima hotel centraal gelegen

Jeroen
28-10-2017

Prima kamers, goed ontbijt. Hotel centraal gelegen. Aanrader!

Goed bereikbaar met de handige skytrain.

Super goed ontbijt buffet,en een heerlijk zwembad op het dak.

groot hotel midden in bankok

ysbeerke
22-12-2014

groot hotel goed gelegen in het midden van Bangkok lekker zwemmen op de 20 ste verdieping met een zeer mooi uitzicht vooral in de avond met al de lichten, eten is goed. en ligt ook niet ver van het spoor station

Goede locatie

Patrick
17-11-2013

Prima hotel met goede kamers, goed ontbijt en uitstekende locatie om Bangkok te verkennen. Zwembad op het dak ik ook niet verkeerd en een mooi uitzicht op de skyline van Bangkok. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Informatiebalie was iets te opdringerig met het aanbieden van excursies.

In juli heb ik vijf dagen in dit hotel verbleven en dat is uitstekend bevallen. Destijds gekozen voor dit hotel vanwege de lage prijzen en de ligging.

Het is een mooi hotel met schone en grote kamers. Het buffet elke ochtend was absurd groot en divers. Van simpele dingen als allerlei soorten brood en yoghurt tot bijna complete rijsttafels. Het personeel is ook vriendelijk, ze spreken redelijk Engels en zijn bereid je bij van alles te helpen. Ik zou dit hotel van harte aanbevelen.

Goed hotel, personeel kan vriendelijker

Tineke Westra
8-7-2013

Wij verbleven hier 4 dagen aan het einde van onze reis. Hotel heeft een centrale ligging. Dichtbij de skytrain, taxiboot en nightmarket. China town ligt dichtbij. Personeel is niet altijd even vriendelijk. Met name het personeel in het restaurant. Het hotel is schoon.

Uitstekend hotel bij start van een rondreis

Gino en Jan
25-7-2012

Alvorens onze rondreis door Thailand te beginnen verbleven we enkele nachten in dit hotel. Dat viel direct al reuze mee! De kamers zijn netjes en modern, mooie badkamer, bed wel vrij hard. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Zwembad op de 19de verdieping: mooi zicht over Bangkok. Lekker en uitgebreid ontbijt. Verzorgd buffet. Ongeveer 10 minuutjes stappen van het Skytrain-station Sala Daeng en van daaruit 20 minuten van het moderne gedeelte van de stad. Alles goed bereikbaar via riviertaxi, metro, bus... Night market op een vijf minuutjes van het hotel. Aanrader!!

Prima hotel

Chantal & John
9-7-2012

Hebben 3 dagen overnacht in dit hotel. Prima ligging van waaruit je de stad goed kunt ontdekken. Ligt dicht bij de nacht bazaar Patpong, waar je leuk kunt shoppen. De red light bars staan achter de kraampjes, maar er heerst een gezellige ontspannen sfeer. Bediening is top en de kamers zijn royaal en goed uitgerust. Zwembad op bad is klein, maar voldoet voor een lekkere duik na een dagje Bangkok. Ontbijt is prima. Aanrader!!

Dit hotel heeft een kleine lobby, maar de kamers zijn luxe (mooie, grote badkamer) groot en schoon. Prima hotel om Bangkok te verkennen en enkele dagen te verblijven.

Super hotel

Irene
7-4-2012

Super mooi hotel, ruime kamers, goede bedden, fantastische badkamer, prima ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Furama Silom voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Furama Silom in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Furama Silom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.