Appartement
Appartement Fraser Suites Sukhumvit

We hebben een aantal aanbieders voor Fraser Suites Sukhumvit voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Fraser Suites Sukhumvit in het Nederlands

Geweldig!

Jasper_veenhuizen
19-5-2009

Frasier Suites Sukhumvit; Super apartementen! Ga wel voor de luxe suites, kost je een paar tientjes meer, maar dan ben je van alle luxe voorzien. Service is geweldig, ligt bij vele barretjes, en dicht bij het metrostation. Daarom ook een aanrader want met de metro kun je (op de oude stad na) overal heel snel komen zonder last te hebben van de welbekende trafficjams.

Gereisd Alleenreizend in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fraser Suites Sukhumvit in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fraser Suites Sukhumvit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.