Hotel Diamond House

4 reviews over Hotel Diamond House in het Nederlands

Goed hotel

Danny
5-2-2011

Het Diamond House is een kleinschalig hotel, met een leuke sfeer. Dichtbij Khoa San Road, wel aan een drukke straat.

De kamer is klein met een stapelbed, maar de bedden liggen goed.

Middenmood hotel

Dennis
5-1-2011

Hotel is prima. Voor een langer verblijf zou ik het niet aanraden. Veel backpackers uiteraard. Laat je niet misleiden door die jacuzzi, wordt niet altijd gewaardeerd door andere gasten ivm evt lawaai.

Klein, maar goed hotel op loopafstand van Khao San Road en bezienswaardigheden. Vriendelijk personeel, goed en betaalbaar eten en gratis internet op de kamer. Jacuzzi op dak van het hotel met zicht over Bangkok, schitterend!

Top hotel

O Vaart
10-12-2009

Fantastisch hotel! 7 min lopen naar Kho San Road, dus je hebt echt geen lawaai. Een fijne jaccuzi op het dakterras, met uitzicht op een brug en bangkok. Zeer mooie kamers, helemaal niet en modern thais. Heel gezellig ingericht. Fijn en behulpzaam personeel! Goed te boeken via laststays . com.

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond House in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diamond House scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.