Hotel Chatrium Residence Sathon Bangkok

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag34°27°
Hotel Chatrium Residence Sathon Bangkok
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Chatrium Residence Sathon Bangkok voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Chatrium Residence Sathon Bangkok in het Nederlands

Erg afgelegen

Gabrielle
17-9-2016

Wij hadden een familiekamer. Deze was echt heel groot. Royale badkamer en lekkere bedden. Erg schoon ook. De kamer rook wel sterk naar rook. Ze hebben voor ons met iets gesprayed, hielp niet afdoende. In de slaapkamers lag hoogpolig tapijt wat er wat smoezelig uitzag, dat zou ik vervangen door een frisse tegelvloer of houten vloer.

Het zwembad was mooi, maar overal ondiep. Het ligt in een soort binnentuin, waardoor je bijna nergens zon hebt. Het ontbijt was prima, wel erg druk. Personeel erg vriendelijk.

Wat ons tegenviel was hoever het van het centrum aflag. Was heel lastig een taxi te vinden die ons wilde brengen. Zover lag het van alles af!! Daar moet je zeker rekening mee houden als je dit boekt!

prijs/kwaliteit dik in orde

Michelle & Richard
24-4-2014

Aanvankelijk voor 1e nacht bij aankomst BK geboekt, maar werden uiteindelijk 5 nachten. Super vriendelijk/ behulpzaam personeel. Ontbijt van Brits tot Aziatisch. Ligt wel op enige afstand van airport en BKcity, maar OV om de hoek. Kamer was groot en schoon. Let op, wasservice is DUUR! Supermarkt(en) en restaurants op loopafstand. Prijs/ kwaliteit dik in orde, zeker een aanrader.

Rijd op de taximeter en neem de lokale taxi (geel/ groen of rose), maar ik raad je aan om met het OV te gaan (super goedkoop, veilig en goed geregeld).

Super hotel nu genaamd Chatrium Residence Bangkok

rieng1968
22-10-2010

Geweldig hotel dat vroeg oakwood city residence was genaamd, nu heet het Chatrium Residence Bangkok en is een 4/5 sterren hotel met schitterende kamers en een heerlijk zwembad, een stukje jungle in hartje Bangkok (Sathorn). De kamers zijn heerlijk en supercomfortabel voor slechts 1700 Baht (na wat zoeken op internet) Restaurant is super en er is gratis vervoer naar de stad en de MRT of Skytrain. Dit hotel is echt een aanrader in Bangkok !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chatrium Residence Sathon Bangkok in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chatrium Residence Sathon Bangkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.