8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Centre Point Silom voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Centre Point Silom in het Nederlands

prachtig hotel

Leon van Hengel
24-6-2013

midden in het bruizende gedeelte. kort bij de rivier.voor mooie uitstapjes.Super hotel . alles mooi schooen en er was zelfs een wasmachine op de kamer. Ontbijt zeer goed.

Gereisd Met partner in Wed May 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer ruime kamer naast rivier

olga
21-7-2010

Fijne grote kamer met mooi uitzicht over de rivier. Ziet er netjes uit, prima ontbijt, niet te uitgebreid. Zwembad ook netjes verzorgd. Ligging midden in het drukke Silom, maar dichtbij veerboot richting oude centrum.

Gereisd Met partner in juni 2010
2007

Geen Hotel maar een serviced apartment complex

Deo Campo
2-9-2007

Geen Hotel maar een serviced apartment complex. De ligging is vlakbij de boot terminal 'saphan taksin' en dito skytrain station. Ideaal om BKK in alle richtingen te verkennen. Grote kamers met aparte living room en ingerichte kitchenette. Het hotel is in 2006/2007 gerenoveerd. Onbijt buffet is wat aan de eenvoudige kant. Gratis internet in kamer. Redlijke zwembad maar water voelt wat koud aan. Het hotel zit boven op een winkelcentrum waar alles te vinden is inclusief een goede supermarkt (vers etenswaar) en een 'food court' waar voor weining geld redelijk gegeten kan worden. Een aanrader als je het niet erg vindt om niet stipt in het centrum te zitten en gebruik wil maken van de skytrain voor je verplaatsingen. In de nabijheid valt weinig te doen: wat eettentjes en een staatmarkt, wel typisch Thai en niet zo toeristisch. Over dag evenwel als 's avonds veilig op straat.

Gereisd Met vrienden in februari 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centre Point Silom in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centre Point Silom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.