Hotel Bossotel

9 reviews over Hotel Bossotel in het Nederlands

Waar voor je geld

Wouter
4-10-2016

Het Bossotel is een prima hotel als je niet teveel wil uitgeven en toch prima kwaliteit wil. Het hotel heeft een top ligging (dichtbij BTS, opstapplaats voor de boten, winkelcentrum en plaatselijke markt). Het hotel zelf is redelijk gedateerd, echter zijn de kamers wel redelijk. Hotel is niet bijzonder uitgebreid maar wel erg lekker. Het personeel is vriendelijk. Al met al zeker waar voor je geld.

Prefecte ligging en zeer rustig.

Fred
26-7-2016

Prefecte ligging en zeer rustig.

Dichtbij restaurants, winkels openbaar vervoer zoals skyline en taxiboten.

Makkelijke locatie / erg ongastvrij

Ilse
10-2-2014

Dit hotel kies je eigenlijk enkel vanwege de locatie. Dichtbij Chao Praya, BTS, Silom.

Het hotel is gedateerd. Ontbijt matig. Zwembad een pierebadje/dompelbadje zonder ligruimte.

Onze badkamer had een waterafvoerprobleem waardoor deze continu blank stond, dit veroorzaakte ook stank. Het douchegordijn dat in het bad hing was beschimmeld.

Grootst storende factor was echter de totale ongeinteresseerdheid van het personeel. Geen enkele vorm van contact. We hebben begrip voor communicatieproblemen vanwege de taal, maar er was geen oogcontact, geen glimlach, geen aandacht bij binnenkomst of vertrek. Kortom geen enkele belangstelling voor de klant.

Het trucje met de taxi naar de luchthaven, besteld door de portier herkennen wij. Betaal geen standaard door hen gevraagd bedrag van ca 650 baht, maar verzoek (ondanks duidelijke irritatie van de portier) om een taxi 'op de meter'. Dit scheelt ca 400 baht.

Onvriendelijk personeel

michael
26-1-2014

Ligging goed vlakbij BTS. inchecken leek men meewerkend en nep vriendelijk. Alle andere keren dat we in of uit liepen geen enkele reactie. Dus ook geen enkele controle op binnenkomend publiek. Wifi is ronduit dramatich te noemen en in avond bijna niet beschikbaar. Zwembad is niet meer dan 6x 3 mtr badje. Ontbijt zijn we ook voor dit bedrag anders gewend als regelmatige bangkok gangers. Het mooiste en tevens typerende is het regelen van de taxi. In eerste instantie 600 BHT. Volgende ochtend 650BHT. Wij willen altijd op de meter omdat we een normale prijs willen betalen. irritatie moeilijk doen door portier. Na bleek kost de rit van 30 min maar 229BHT en extra 50BHT voor tol. Tja toch weer goed aangevoeld dat 600-650 niet klopte. De reactie van portier triest In de directe omgeving is Centre Point Silom heel goed alternatief met wel zwembad uiterst vriendelijk personeel wat je wel normaal te woord staat. In onze periode was er de onrust in Bangkok en leek ons een advies normaal

Een aanrader

patrickvandeputte1
11-2-2012

Hotel met uitzonderlijke prijs/kwaliteit verhouding. Gelegen in een rustige zijstraat waar ook het meer befaamde Shangri La hotel ligt. Op wandelafstand van een BTS-station, Chao praya River Pier en Chinatown.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijtbuffet. 's Avonds kan ook (tegen een heel redelijke prijs) à la carte gegeten worden.

Een hotel om naar terug te gaan

ceecee
25-5-2011

Dit hotel bestaat uit een paargebouwen die onderling met elkaar verbonden zijn. Als je wilt snacken dan zou je dat van de roomservicekaart kunnen doen - geen woekerprijzen. Gelegen in een rustige soi in de buurt van de rivier en de Skytrain.

2007

prima hotel, soms moeilijk te vinden door taxichauffeurs ( zeker vanaf de luchthaven) vraag dan naar het Shangrilahotel, dat ligt ernaast en kent iedereen.

De massagepraktijk van het hotel is ook prima!

Voor relatief goedkoop (westerse maatstaf) een luxe hotel. Lekker om je 1e dag(en) in bangkok te verblijven. Redelijk centraal gelegen en de tuk-tuk drivers kunnen het ook goed vinden. Goede service, lekker zwembadje! Tip: aan de overkant is het hoogste gebouw/hotel van bangkok, je kan gratis naar de bovenste verdieping waar een bar/restaurant is. Super mooi uitzicht.

2006

Dit hotel is centraal gelegen ten opzichte van de praya expres en de skytrain.Goed ontbijt, vriendelijk personeel, en goed diner.

We hebben een aantal aanbieders voor Bossotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bossotel in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bossotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.