Hotel Banyan Tree Bangkok

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Banyan Tree Bangkok voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Banyan Tree Bangkok

• 9Tom Rietveld22-01-2019

Gevoel op de rooftop met geen pen te beschrijven.

Bent u op zoek naar een luxe bestemming boven de drukte van Bangkok? Ga dan naar het Banyan Tree hotel. De locatie is goed en op loopafstand van de Skytrain. Onze kamer was comfortabel, de WiFi was snel en het bed sliep geweldig. Het uitzicht vanuit de kamer op de skyline van Bangkok was werkelijk waar fantastisch! Het hotel heeft zeven restaurants, een fitnessruimte, een zwembad, een bekroonde spa en kenmerkt zich verder door de aandacht voor detail. Een zorgeloos verblijf gegarandeerd. Het absolute hoogtepunt van het hotel is het dakterras op de 61e verdieping. We dineerden in het restaurant Vertigo, met uitzicht op de skyline van Bangkok. Ik kan het niet eens in woorden uitdrukken hoe geweldig dat was. Geniet na het eten van een cocktail bij de Moon Bar. Je voelt je letterlijk op de top van de wereld hier. Al met al kan ik een verblijf in het Banyan Tree Bangkok echt aanraden. Het is een herinnering die je altijd bijblijft.

• 10sandra07-07-2010

fantastisch hotel

Banyantree is het meest geweldige hotel dat wij gezien hebben, en we reizen regelmatig. Het moet niet als 4 maar als 5 sterren beoordeelt worden! Ze hebben inmiddels ook 5 sterren behaald. Super mooi hotel, met uitmuntend goed eten zowel ontbijt, lunch als diner. Wij hadden een superior kamer bestaande uit 3 delen; living met bureau, bar en zithoek, slaapkamer met kingsize bed en zithoek en badkamer met dubbele wastafel ligbad, douch en toilet. Super vriendelijke personeel, nachtoverslag en twee maal per dag schone handdoeken. Spa en zwembad zijn aanwezig. Wij hadden een aanbieding en daarbij een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

• 9bonneveld09-06-2010

mooi hotel

mooi hotel met prachtige restaurants een op het dak 65verdieping met uitzicht over de stad en zwembad niet groot maar wel met prachting uitzicht op bangkok

Met jonge kinderen

• 10Ivan05-05-2010

Mijn favoriete terras ter wereld

De service is niet zo goed als in de Oriental, maar nog altijd op hoog niveau. Het gebouw is één van de best gelukte torenflats van Bangkok. Hoog, elegant, met een uitsparing in het midden waar nog een spectaculaire bar is. Het zwembad ligt fantastisch, de gym is ook goed. Een ABSOLUTE aanrader.

Met vrienden

• 9chris01-12-2008

"Wat een topper"

Een topper, was er wel in een slechte periode, toon luchthaven bezet werd. Maar personeel in hotel was erg behulpzaam, zorgzaam. Echt een fantastisch hotel. Zeker naartoe gaan, als de noodsituatie daar voorbij is natuurlijk!

• 10Mo05-04-2008

Zeer gastvrij, rustgevend en authentieke aziatsiche sfeer. Eten op het dakterras is een hele ervaring.

Vanuit de stad komen veel mensen hier een drankje drinken. Is een aanrader als je ergens anders logeert.

Kamer incl. badkamer maakt dat je je meteen thuis voelt.

• 8mark cornelis15-11-2007

erg goed hotel. de service is erg goed, eten top, en je voelt je erg thuis. wat wil je nog meer....ben er al 4 keer geweest

Met vrienden

• 9Mark24-09-2007

Helemaal goed!!! Bedden zijn in tegenstelling tot 1 van de berichten hieronder absoluut niet van beton. Kamers (suites) zijn groot en van alle gemakken voorzien en worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Bar (vertigo) op de 59sye verdieping is nog altijd goedkoper dan een club in Amsterdam, € 25,- voor 4 coctails... op zo'n unieke plek is volgens mij goedkoop. Eten is niet goedkoop... 5 gangen met wat drankjes voor € 160,-. Maar super lekker en 1 of meerdere sterren waard (behoort niet voor niets tot de beste restaurants van Thailand)

Service is uitstekent... kamers goed en groot en het beschikt over alle faciliteiten die behoren bij een 5 sterren hotel.

Voor € 140,- per nacht echt een aanrader

• 0gerard17-08-2007

Ga een keer op het dak eten. Zeker reserveren. dit is duur maar wel fantastisch.

Zakelijk

• 9Bas28-06-2007

Top hotel met alle facaliteiten, super verzorg. Alle kamers zijn suites, echter de bedden zijn van beton. Ben als reisagent veel gewend en slaap in veel hotels wereldwijd. Maar dit was alsof je op een harde plank sliep. Verder alles in orde

Anders

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand< 100 km, > 20 minuten lopen, > 20 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Sushi, Thais, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• BuitensportenGolfbanen
      • FitnessAerobics, Fitness, Yoga