Hotel Bandara Suite Silom

We hebben een aantal aanbieders voor Bandara Suite Silom voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bandara Suite Silom in het Nederlands

Mooi hotel

marcella
22-9-2016

Precies als op de fotos , dichtbij de bts skytrain. 2 haltes naar shopping malls MBK & SIAM PARAGON.

Iets verder rijden naar grand palace , met taxi 20 minuten. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was redelijk gevarieerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bandara Suite Silom in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bandara Suite Silom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bandara Suite Silom scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.