Hotel Anantara Bangkok Riverside Resort &Spa

Hotel Anantara Bangkok Riverside Resort &Spa

9.5Fenomenaal

Thailand, Thailand, Bangkok

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.480p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.5Fenomenaal

• Kinderopvang
  • Sauna

83 reviews over Hotel Anantara Bangkok Riverside Resort &Spa

• 9Britt van den Tillaart25-05-2017

Prachtig hotel!

Erg mooi hotel gelegen aan de Chao Phraya rivier. Erg vriendelijk personeel, en een mooi zwembad met alles erop en eraan. Leuke entertainment tijdens het eten, en binnen no-time via de boot aan de andere kant van de rivier met leuke tentjes en restaurantjes!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Bastian16-05-2017

Wat een luxe

ontvangst en kamer waren geweldig ontbijt was matig

Gereisd met partner in september 2015

• 10Sjaak Valkenburg05-09-2016

Geweldige service, zeer uitgebreid ontbijt, eigenlijk niets op aan te merken.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Roland Raaijmaakers11-01-2016

Fantastisch hotel Anatara Riverside &Spa Bangkok.

Fantastisch hotel zijn sterren meer dan waard. Zeer vriendelijk personeel en zeer fijne , ruime en luxueuze kamers. Heerlijke restaurants en een fantastisch ontbijt internationaal. Zeer mooie en fijne accomodatie een heerlijk zwembad en hotel van alle luxe voorzien. Luxe en fijne shuttelboot van het hotel naar de Sky train.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Bierbooms30-06-2015

Beste hotel van Bangkok

We hebben in verschillende hotels overnacht in Bangkok maar dit hotel steekt met kop en schouders boven de rest uit. Ligging is heerlijk, met gratis watertaxi van het hotel heel snel bij de skytrain. Zwembad is heerlijk groot en ligt in groene omgeving. Wij sliepen met 5 personen in een suite en dat is fantastisch bevallen! Aan het zwembad verschillende keren per dag entertainment. Volgende keer gaan wij zeker weer naar dit hotel toe. Dus niet twijfelen maar boeken!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10marithroelofs29-08-2014

Tot rust in Bangkok

Een groot en luxe complex met alles erop en eraan. 5 verschillende restaurants en een uitgebreid ontbijt buffet. Zeer vriendelijke personeel. Na een dag in het hectische Bangkok een prima plek om tot rust te komen. Het enige nadeel aan hotel, is dat het aan de andere kant van de rivier ligt, hierdoor is het centrum alleen bereikbaar een (shuttel) boot, of omreizen met een taxi.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Dave Fisser06-05-2014

Fantastische Week!

Met onze band hebben we een week vertoeft in dit Resort en het was in 1 woord: Fantastisch! Het eten was lekker, de bediening en personeel zeer behulpzaam en je zit echt in een relaxed stuk tropisch paradijs, terwijl je toch midden in Bangkok zit. Alleen de Swimming Pool Bar is al een reden om hier te boeken en voor het geld zit je in Nederland nog niet eens in een 2 sterren Bed And Breakfast op Texel!

Gereisd met vrienden in april 2014

• 10Peter18-01-2014

Aanrader!

Top resort hotel, ver weg van alle road blocks en onrusten in Bangkok. kids club en ouders fijn borrelen aan rivier of zwembad. Personeel super vriendelijk. Echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Berthold15-01-2014

Geweldig hotel!

Wat een mooi resort! Een oase van rust in het hectische en levendige Bangkok. Met een eigen pendel bootje ben je in een mum van tijd bij het leuke en hippe Asiatique (je hoeft dus niet in de lange rij ;-) of bij Sathorn bridge pier, waarvandaan de Watertaxi's en de Skytrain vertrekken.

Mooie sfeervolle en ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Veel oog voor details, dit hotel straalt klasse uit. Het ontbijt is fantastisch, zeer uitgebreid, een aanrader.

Veel verschillende restaurants en bars, uitgebreide fitness, voor ieder wat wils, met 's avonds live muziek. Super aardig en behulpzaam personeel. In verschillende reviews las ik opmerkingen over de prijzen voor eten/drinken. Ik vind de prijzen meer dan redelijk, gezien het serviceniveau en de kwaliteit die geleverd wordt.

We hebben zeer genoten van ons verblijf!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Carla07-11-2013

geweldig

Ditn hotel id en blijft geweldig ..Het pesoneel verdient een groot compliment .zowel de kamermeisje ,bij het ontbijt .taxi regelen koffer jongens iedereen doet zo zijn best. op welke gebied ze ook werkzaam ze zijn allemaal geweldig . Dit hotel is zijn 5 sterren meer dat waard je voelt je er een ster . het eten waar ook smaakt voortreffelijk. overall happy our dans bij het zwembad .dans bij de bbq. mooie fitnis centrum 24 uur open zwembad tot 2300 open . en het ontbijt is geweldig . Ik ga hier al 15 jaar heen en het blijft mijn favoriete hotel op de wereld. Het ligt wel iets buiten het centrum.

d

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013