8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Aetas Residence voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aetas Residence in het Nederlands

Een aanrader in Bangkok!

KP
19-9-2013

Mooi hotel, goed gelegen (10 minuutjes te voet tot skytrain of 5 min met tuktuk van hotel). Hotelmedewerker laat direct een taxi voor je stoppen, indien nodig. Schitterende ruime kamers met mooie badkamer met ligbad en douche. Lekker uitgebreid ontbijt en ook 's avond een goede kaart. Leuk zwembad om je even te verfrissen met gratis strandlakens.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Goed hotel

JG
12-3-2013

Hotel met een heerlijke badkamer. Afstand naar de skytrain is ongeveer tien minuten lopen. Onderweg kom je een heel goedkope supermarkt tegen. Voor inkoop van water kun je daar het beste terecht.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aetas Residence in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aetas Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.