Hotel Adelphi Suites

Hotel Adelphi Suites

9.3Fenomenaal

Thailand, Thailand, Bangkok

Op vakantie geweest naar Adelphi Suites?

9.3Fenomenaal

• Kinderopvang

4 reviews over Hotel Adelphi Suites

• 9Willem29-06-2014

Heerlijk hotel

Een heerlijk hotel in een leuke straat, vlakbij het skytrainstation Nana. Het nachtleven is dichtbij maar ver weg genoeg om er geen last van te hebben. Het personeel is geweldig, zelfs de schoonmaakster spreekt goed Engels. In de kamer heb je een klein keukentje en wasmachine. De bedden zijn ruim, natuurlijk airco, een goede badkamer met regendouche. Het hotel heeft een prima restaurant en die is vooral 's avonds erg druk. Wil je er dus ook dineren, wees er dan vroeg bij of reserveer een tafel. Het zwembad had wel iets groter gemogen, maar dat is eigenlijk het enige minpuntje. Ik was hier een paar jaar geleden ook al, maar de kwaliteit is nog steeds constant.

Alleen gereisd in januari 2014

• 9Linda Bruitzman16-05-2010

Goed hotel op een leuke locatie in Bangkok

Het hotel ligt in een leuke buurt waar alles voorhanden is.Schuin aan de overkant staan allemaal eetkraampjes.Met heerlijk eten voor erg weinig geld. De mensen van hotel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.De kamer is ruim,schoon en mooi.En het uitzicht is prachtig. En het is lekker vertoefen in het zwembad op het dak. Het enige minpuntje is dat de gang naar rook stonk door het ventilatiesysteem.Maar daar hadden we in onze kamer gelukkig geen last van..

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 10Tamara15-05-2010

SUPERRRR

Ben hier vorige week nog geweest.. Echt een heel goed hotel, op 11 april zijn wij voor 4 nachten in BKK geweest en verbleven wij in dit hotel, beter kan niet naar mijn idee!

Dichtbij station Nana en ook de avond markten zijn erg leuk... Massage salons om de 5 meter maar ga bij de meisjes met de gele shirts aan die zijn zo leuk!

de 7/11 supermarkt zit op 5 meter van het hotel en ook een atm geldautomaat echt heel goed..

Voor het hotel staat een taxi chauffeur zijn naam is: Janine hij heeft ons van Hua Hin naar Pattaya gebracht echt een hele lieve en gezellige man die je voor weinig geld overal naartoe brengt!

Monsoon restaurant is ook top! neem de lasagna en beef in oyster sauce.. (y) Ik ga terug..!!

Gereisd met partner in april 2010

• 9Ron & Co20-03-2010

Uitstekende lokatie, veel privacy

Midden in Bangkok gelegen aan Nana station maar toch in een rustig zijstraatje op nog geen 100 meter van de ingang van Nana. Alles bij de hand, restaurants, winkels, massage, kapper, bar, reisburo etc. Restaurant is klein maar sfeervol en goede kwaliteit voedsel/drank. Kamer (wij hadden deluxe) was werkelijk fantastisch. Aparte living, mooie schone badkamer met zowel bad als douche. Ruime slaapkamer, veel opbergruimte. Tip: bekijk hun website. Een absolute aanrader voor mensen die langere tijd in hartje Bangkok willen zitten. BTS voor de deur en zelfs wasmachine op de kamer.

Gereisd met partner in maart 2010

Hotel Adelphi Suites info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats