Hotel A-One Bangkok

• Sauna

21 reviews over Hotel A-One Bangkok

• 7christaendick01-10-2010

mooi stadshotel, goede service

Hotel A-one is een typisch stadshotel, groot en met alle faciliteiten. Het hotel beschikt over een mooi restaurant en over een zwembad. Vanuit het zwembad heb je een fantastisch uitzicht over de boeiende miljoenenstad die Bangkok toch is. Hectisch maar absoluut de moeite waard, Bangkok moet je gezien hebben. De Grand Palace en de What Prakeo, indrukwekkend en veel pracht en praal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2006

• 8Janneke27-08-2010

leuk hotel.

We zijn al een aantal keer terug geweest naar dit hotel, we hebben er kennissen werken dus dat is ideaal. Af en toe werd er voor de kinderen mac donalds besteld, en dat vanden ze geweldig. Elke dag even zwemmen, leuk zwembad en erg rustig. We pakten vaak een taxi om ons te verplaatsen, dat kost daar gewoon niks. We begonnen 3 dagen in het a-one hotel daarna zijn we een week naar koh chang geweest, toen een nacht gelogeerd bij een thaise vriendin. en toen weer terug naar A-one hotel voor 4 dagen. We hebben erg genoten, we keren zeker weer een keer terug, om onze vrienden daar te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10Jeaninne18-07-2010

Thai-rama

Deze reis was "Anders dan Anders". Een 17-daagse rondreis, vertrokken vanuit Bangkok. Bijna alle vervoersmiddelen gebruikt, gelogeerd in de simpelste resorts tot de duurste hotels... Een prachtige, leerrijke maar ook vermoeiende reis. Voor herhaling vatbaar :-)

Gereisd met vrienden in juli 1997

• 8rieng196804-09-2009

Goed hotel

Goed hotel vlakbij New Petchburi Road. Kamers zijn OK op de standaard kamer na. Redelijk ruim van opzet en openbare ruimtes zijn smaakvol modern ingericht. Kamer Executive de luxe is lekker ruim, groot goed bed en alles wat een viersterren hotel hoort te zijn. Badkamer is schoon en van alle gemakken voorzien. Ligging is redelijk ver van centrum maar goed te doen met een taxi. Param kao (Rama 9) is vlakbij dus goed bereikbaar als er geen file is. Ver van de BTS. Zwembad is heel goed en ook de restaurants zijn goed. Wij betaalden 42 Euro omgerekend voor de kamer. Er is trouwens ook een prima Spa (Avarin Spa) en fitness centrum en voor wie het nodig heeft een aantal business rooms met veel faciliteiten. Het hotel is prima voor zakelijk gebruik. voor toeristen denk ik te ver weg van de stad en de gezelligheid van Bangkok.

Gereisd met partner in april 2006

• 8Joanne25-04-2009

Mooi hotel

Dit is echt een klasse design hotel !! Heel trendy kamers, niets op aan te merken, een aanrader dus !!

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9G.M.Bleijenga15-11-2008

Klasse greatings aan A-One

A-One in een woord klasse.Dit hotel is gewoon heerljk aardig mensen en een goede service de volgende keer slapen wij weer in A-One de rust en de kleding wij komen woorden te kort.

Greatings aan A-One - Bangkok

Gereisd met partner in november 2008

• 8maartje & orson30-09-2008

zeer verzorgd hotel

wij hebben het erg naar onze zin gehad in dit hotel. aardig personeel,nette kamers en erg belangrijk een goed bed.jammer van de afstand naar het centrum,maar taxi wordt voor gezorgd en het hotel ligt dicht bij het vliegveld,fijn als je uitgeteld bent van de vlucht!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9jos en riet van haaren-craane26-07-2008

zeer goed

wij zijn er 2 dagen geweest, goed vrij luxe hotel, zeer schoon met goede ruime kamers, een heel goed verzorgd ontbijt met erg veel keus. enige nadeel is de buurt, je hebt overal een taxi voor nodig, maare toch een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9I.collard20-05-2008

Mooie kamers, een leuk restaurant met een gezellige pianist en lekker eten. En een heerlijk zwembad waar het water voor het eerst een lekkere temperatuur had. Maar het aller belangrijkste; heel vriendelijk personeel.

Gereisd met familie in mei 2008

• 7Dick en Irma17-03-2008

Wij hebben dit hotel in jan. 2008 bezocht. Hotel ligt in een rommelige omgeving en in de buurt is helemaal niets te beleven. Je moet echt met een taxi ergens naartoe. Ontbijt was prima en ook de kamers is niets op aan te merken. Het hele hotel is rookvrij, dus ook op de kamers mag niet worden gerookt. Echt een hotel om één of 2 nachten te verblijven als startpunt van een rondreis of andere bestemming. Wil je echt de sfeer van Bangkok en drukte om je heen, kies dan een ander hotel.

Gereisd met partner in maart 2008

Hotel A-One Bangkok info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages