Bangkok

Reviews over Bangkok

een zeer aanbevolen reis

martin van den berg
    23-4-2019

de uitdaging naar thailand te gaan. bangkok te zien,het keizerlijk paleis,de mooie hotels,de tuk tuks het eten, heel bizonder. de verschijndenheid van mensen all over the world. dan de mogelijkheden, mooie resorts en eilanden te bezoeken,daar rust en prachtige natuur. de rivieren, met een enorme verscheidenheid aan bootjes,met meestal fruit aan boord. de vriendelijkheid van de thai,s,altijd beleefd en geinteresseerd. de mooie verbindingen met europa en amsterdam. prijs niveau laag. een absolute aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Moet je ooit gezien hebben !

Helen de rooij
    29-11-2018

Er is vlak buiten het centrum gelijk al veel natuur, waar het het leukste is om er doorheen te fietsen ! Het eten is echt veilig en de mensen zijn super gastvrij. De luchtvervuiling valt vergeleken met china erg mee. Ga vooral naar de buitenwijken en echte thaise restaurants, dan krijg je de echte cultuur meer mee. In de zomer is het ook goed te doen, niet te benauwd of extreem veel regen. Fietsend is de stad en leukst om te ontdekken ! Verkeer is chaotisch, maar het komt altijd wel goed, zeker juist als je op de fiets bent.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Onvergetelijke cultuurshock

L.K.
    18-11-2018

Bangkok, je stapt een andere wereld in. Het is een stad waar je je ogen uitkijkt, hun cultuur verbaasd je enorm en de mensen zijn er prachtig! Super vriendelijk en zo veel moois te zien, denk aan de gouden buddha, de enorme liggende buddha, het paleis en niet te vergeten de fietstocht door de smalle straatjes en zelfs door mensen hun huis heen. Het is een zekere aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2016

Prachtig en veelzijdig land, echte aanrader!

Shirley Klingenstijn
    12-11-2018

Dit jaar voor de 4e keer in Thailand geweest. Dit land blijft ons fascineren. Vooral de sfeer, en de veelzijdigheid in dit land trekt ons! Van het Chaotisch maar gezellige Bangkok, het relaxte noorden, en paradijselijke zuidelijke eilanden. Dit land heeft alles waar een ideale vakantie volgens ons aan moet voldoen! Uiteraard ook mega lekker eten, aardige mensen en er is altijd iets te doen voor het hele gezin! Kortom een top land waar je ook makkelijk kan rondreizen. Een echte aanrader voor de avonturier onder ons! In de stad Bangkok starten en eindigen wij altijd onze reis door Thailand. De keuze aan tempels is er groot en ze zijn zeker een bezoekje waard. Daarnaast zijn er verschillende markten/nachtmarkten en shoplonhmalls de moeite waard om te bezoeken. En voor het ultieme Bangkok gevoel moet je toch even een tripje maken in een tuktuk ;)

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Bangkok is veelzijdig en ZO leuk!

Dominique
    9-11-2018

In Bangkok is ontzettend veel te zien en doen: bezoek naast de bekende tempels ook eens avondmarkten met het lekkerste streetfood! Of pak de boot naar Bang Krachao en huur een fiets, dan heb je sowieso een mooie dag!

Gereisd Met partner in december 2017
Bangkok scoort een 7,8 uit 10, op basis van 550 reviews