Ban Muak Lek

We hebben een aantal aanbieders voor Ban Muak Lek voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ban Muak Lek voor je op een rij gezet:

Reviews over Ban Muak Lek

rustig resort met voornamelijk Thaise gasten

Phu Khieo,
    19-10-2010

Hotel Muaklek Paradise Resort in Ban Muak Lek is niet Het Soort hotel WAAR JE Allerlei westerlingen TEGEN zAL Komen. DKlanten zijn voornamelijk e Thai sterven vanuit Bangkok EEn weekend Rust en groen Zoeken. Het resort exporteren wanneer van root daarnaast Uit EEn park ontmoet bungalows en villa's van de middenklasse van Thailand. Het groete park rechts ziet ER ERG onderhouden Uit, mare de Accomodatie is Wat verouderd. Service is Goed, Choose EEn huisje in de Buurt van Het Zwembad. Ontbijt in de week een à la carte in Het weekend buffet. In Het nabijgelegen dorp EEn leuke weekmarkt. Zeker EEn Plaats OM Eens te Stoppen. Eigen vervoer is Echter EEn noodzaak.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Fantastische plek, of toch niet

Rene,
    1-1-2010

Het vakantiepark was bijna uitgestorven toen wij daar kwamen. Dat komt omdat ze zich vooral richten op weekend mensen uit Bangkok. De bungalow ziet er mooi uit aan de buitenkant, maar al snel merk je dat al dat glas een behoorlijke inbreuk op je privacy kon zijn. De douch is spartaans, de bedden zijn hard en de rest van de meubels hadden ook al hun beste tijd gehad. Er was geen ontbijtbuffet, waarschijnlijk te weinig gasten door de weeks. Het 'a la carte' ontbijt dat je kon krijgen was ok, niet meer, niet minder. De massages die bij de prijs inbegrepen zijn is dan wel weer een dikke plus.

Je moet hier niet komen zonder eigen vervoer, maar als je op doortocht bent kan ik deze plek wel aan raden. De omgeving is fantastisch en er zijn geen betere resorts te vinden in de omgeving.

Al met al, mijn beoordeling klinkt negatief, maar als ik weer in de buurt ben en heb voor een paar nachten onderdak nodig dan zou ik toch weer hiernaartoe terug gaan.

Gereisd met partner in februari 2009
Ban Muak Lek scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews